2011/08/04

All Kinds of Love Styled Outfits


52 komentarze:

  1. Nic mi się nie podoba ... ew . ten fioletowy sweterek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się prawie wszystko,chyba to mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się z 3 rzeczy.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kilka rzeczy ...♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ubrania :)

    Eminialetta

    thesims-mojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajne ciuchy, bardzo podoba mi się ta kolekcja. Nareszcie coś ładnego :)
    Madzia17xlekcja. Nareszcie coś ładnego :)
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie spodobały tylko 2 rzeczy które sa juz u mnie w szafie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnie...nic nie kupię szkoda kaski ;P


    Pozdrawiam


    ogryzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko ten fioletowy sweterek z 2 zdjęcia jest ładny .Reszta taka jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten sweterek ładny ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nic nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka rzeczy jest spoko. ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka rzeczy jest spoko ;)
    OLECZKAFairy454

    OdpowiedzUsuń
  14. nieladne ;/


    EJ PATRZCIE KOMU PRZYWROCILI KONTO! <333333333 http://www.stardoll.com/pl/user/?id=13594851

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieski sweterek jest śliczny <33

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet fajne. Sukienka w motylki i buty z 2 obrazka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nic nie kupię.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się /; Chyba że fioletowy sweter.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam ulubionej rzeczy z tej kolejkcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. jest dużo fajnych rzeczy. zobaczymy, jak będą wyglądać na lalkach.

    OdpowiedzUsuń
  21. No jest trochę fajny rzeczy jak tak patrzę, no, ale zobaczymy ;p
    Nie jest taki zły, były już gorsze ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet ładne te ciuchy :)
    Szczególnie ten fioletowy sweterek .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic fajnego ;)) To nie mój styl ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. podobają mi się 4 rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  25. nic nie kupie... takie dziwne te ubrania

    OdpowiedzUsuń
  26. mi się nic nie podoba oprócz tego fioletowego sweterka, jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka rzeczy ładnych :)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  28. mi tam się podobają niektóre ciuchy ; D

    OdpowiedzUsuń
  29. mi tam się podobają niektóre ciuchy ; D

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty są okropne, ale reszta całkiem niezła :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie które ciuchy są nawet ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Szorty, kamizelka i sweterek- I Like It ;D
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie podobają mi się te ubrania

    OdpowiedzUsuń