2011/08/05

Konkurs na stylizacje - wyniki V etapu

W tym etapie zadaniem konkursowym było wykonanie stylizacji z czarno-białym topem. Nie określiłam, w jakim konkretnym stylu ma być stylizacja, co pozostawiło duże pole do popisu i każda stylizacja jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju! Zobaczcie jak poszło uczestnikom konkursu :) Pamiętajcie, że w tym etapie odpadną 2 osoby, które otrzymają ode mnie najniższą ocenę.
agasia007
Ocena opisowa: Jest prosto, nawet elegancko, ale strój nie jest taki "sztywny" ;) Bardzo mi się podoba pomysł na torebkę - nie wiedziałam, że można zrobić takie cudo ze zwykłej torby Basics! :) Chyba wszystko jest ok, może ewentualnie bym zmieniła naszyjnik, bo go za bardzo nie lubię...
Ocena: 8/10
Clevleen97
Ocena opisowa: Stylizacja jest na pewno ciekawa, ale jak dla mnie trochę kiczowata. No nie wiem, ale jak patrzę na samą górę, czyli top w połączeniu z tymi rękawkami i błyszczącym paskiem, to przypominają mi się takie bluzki z rynku :D W każdym bądź razie na pewno się postarałaś i wykorzystałaś spódnice w dosyć oryginalny sposób. Cały strój moim zdaniem jest trochę w stylu Lady Gagi ;)
Ocena: 7,5/10
hibiskusek
Ocena opisowa: Podoba mi się, ale nie do końca. Mam wrażenie, że na siłę chciałeś, żeby wszystko było w czarno-białe paski, a to moim zdaniem było ci niepotrzebne, bo temu komplecikowi brakuje czegoś, co by go ożywiło. Ale jak wspomniałam na początku mimo wszystko mi się podoba, może bym zmieniła tą bluzkę pod spodem, bo moim zdaniem ta psuje talię.
Ocena: 8/10
Miss_Asik
Ocena opisowa: Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że się postarałaś, ale zastanawiam się, czy na pewno ci to wyszło... Zmieniłabym bluzkę i odpuściła sobie te koronki, bo przez nie stylizacja jest taka... kiczowata (czy ja mam jakąś obsesję? :D) No nie wiem, ale do mnie jakoś ona nie przemawia.
Ocena: 7/10 (za oryginalność i za to, że nie poszłaś na łatwiznę :))
Patrycja16016
Ocena opisowa: Super! :) Pomysł na wykorzystanie topu jako paska jest moim zdaniem fantastyczny - wygląda trochę jak ten HB ;) Bluzka idealnie do niego pasuje, ale zmieniłabym spódniczkę, bo chociaż wiem, że chciałaś zrobić coś innego, oryginalnego (za to duży +), to uważam, że spódniczka powinna być bardziej dopasowana, a ta jest zbyt płaska i lalka w niej wygląda trochę jak kołek :D Nie zmienia to jednak faktu, że stylizacja jest świetna.
Ocena: 9/10
xXxKlaudusia99
Ocena opisowa: Stylizacja jest bardzo interesująca, stylowa i ma w sobie to "coś" ;) Podoba mi się wykorzystanie topu w równie niekonwencjonalny sposób, jak u Patrycji. Cieszę się, że nie idziecie na łatwiznę i wymyślacie różne zastosowania dla jednej rzeczy. Ogółem stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)
Ocena: 9/10

W tym etapie odpadają Miss_Asik i Clevleen97. Szkoda, bo wasze stylizacje w poprzednim etapie bardzo mi się podobały i myślałam, że zajdziecie daleko w tym konkursie, ale tak już jest, że ktoś musi odpaść, a wy otrzymałyście dzisiaj najniższe oceny. 
Natomiast pozostali uczestnicy szykują się do następnego etapu :)
EDIT: Widzę, że duża część czytelników bloga nie zgadza się z moją decyzją i chociaż wiem, że być może nie powinnam, to jednak oddam głos w tej sprawie obserwatorom. Poniżej dodaję ankietę (mam nadzieję, że tym razem nie będzie nawalać...) - zapraszam do głosowania. I jeszcze jedno małe info: nankietę miałam zamiar dodać dopiero w finale, ale jednak myślę, że lepiej będzie, jeśli od teraz to wy będziecie decydować o tym, kto odpadnie, w końcu zostały już tylko 2 etapy ;)
 

96 komentarzy:

  1. No, Fajne te stylizacje :D
    Gratuluję:)
    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizację. Gratuluję zwycięscą :)
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, mi osobiście prace Miss_Asik i Clevleen97 w tym etapie podobały się najbardziej- ale cóż, to kwestia gustu.
    Gratulacje dla wszystkich, którzy zaszli tak daleko :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację dla tych którzy przeszli.! Mi najbardziej podobała się stylizacja Patrycja16016..♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba stylizacja xXxKlaudusia99

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że Miss_Asik odpadła :( Gratki dla pozostałych ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca Miss_Asik była przecudowna, nie wiem, jak mogłaś dać tak małą ocenę! Te włosy i wgl.. Szkoda.
    A ostatnia praca podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się wszystkie prace podobały :)
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki przedostatnia najłądniejsza .
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że ich prace nie były najgorsze, no ale nie bd pisać kogo są.
    kwestia gustu. nie mniej jednak gratuluję zwycięzcom :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki :-) Wszystkie stylizacje są bardzo kreatywne no ale niestety ktoś musi odpaść...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnia jest cudna <3 uwielbiam ten zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje . A zwłaszcza ta torebka z basic . Gratuluję . ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście uważam, że stylizacja Miss_Asik jest najlepsza w tym etapie. Szkoda, że odpadły 2 najciekawsze stroje, no ale to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno... gdzie Ty masz oczy do cholery?! Przepraszam, że się wyraziłam.
    Clevleen zrobiła najciekawszą pracę ze wszystkich i ODPADŁA?! Albo nie masz za grosz poczucia stylu, albo ktoś dał Ci łapówkę. ._. Tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. MI SIĘ WSZYSTKIE PRACE PODOBAJĄ , ALE ... KURDE ... CLEVLEEN97 ?!
    MI TEŻ SIĘ TAK WYDAJE JAK MOJEJ POPRZEDNICZCE ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje dziewczyn, które odpadły podobały mi się najbardziej... no cóż... nie my tu sędziujemy. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ale super ! Też chciałabym być w tym konkursie xD Najbardziej podoba mi się stylizacja Patrycji bo ona jako jedyna nie ma większości ubrań czarno białych. ;) I w ogóle fajnie wyszło tak świeżo ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza najładniejsza .
    nie sprawiedliwe to jest ! .

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie lepsza pracę wykonała Clevleen97 niż agasia007(Nie spodobał mi się pomysł na umieszczenie kokardy przy kapeluszu oraz łańcuszek.Szkoda,że pozbawiłaś topu falbanek,no ale może i lepiej bez nich w tej sytlizacji.)

    Najbardziej spodobała mi się ostatnia praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cleven nie odpadaj!!! :(
    Mam doła
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  22. Julia/Diamond zgadzam się z tobą całkowicie... Cleveen97 zrobiła najlepszą stylizację a odpadła... heh dobreee

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że clevleen97 odpadła. moim zdaniem jej stylizacja była bardzo fajna i przemyślana. powinna odpaść agasia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie podoba mi się stylizacja Patrycji oraz agasi. Urzekła mnie za to praca Miss_Asik, hibiskusek, Clevleen też nie najgorsza. To tylko moje skromne zdanie :). Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  25. agasia - nawet ok. Zmieniłabym tu naszyjnik, buty i zabrała kokardę. Ale tak jest ok.
    Cleveen - Fajnie wykorzystane, nie ubrała bym się tak, ale nie dałabym ci odpaść.
    hibiskusek - sory, ale mi się nie do końca podoba...
    Miss_Asik - zdanie podzielam z Venus.
    Patrycja - Cudo, ale zmieniłabym tylko spódniczkę :)
    Klaudusia - B. ładnie. Też myślę, że ma w sobie to "coś" :)

    To tylko moje zdanie...
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  26. Cleveen naj!
    Wszyscy tak mówią!
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki dziewczyny, niestety to VenusVirgin tu ocenia, a moja stylizacja widocznie nie była na tyle dobra. Szkoda, że odpadłam, ale będę trzymać kciuki za pozostałe dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że przeszłam dalej. Dziękuje bardzo za miłe komentarz, jak i te niemiłe, na temat mojej stylizacji. Życzę powodzenia pzostałym dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje ;DD Świetne stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje, najlepszą stylizacje wykonała Clevleen97 oraz Patrycja16016


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahahahaha, wiedziałam, że jak zrobię oryginalnie to odpadnę. Cóż, nie mam zamiaru zmieniać stylu dla jakiegoś głupiego konkursu, który miał wyłowić talenty, a jak widzę - Venus ani nie umie oceniać, ani wymyślać etapów. Clevleen97 zrobiła tutaj najlepszą stylizację. Agasia ZDECYDOWANIE najgorszą. Jej stylizacja jest tak bardzo normalna.. A ten kapelusz do niczego nie pasuje i odcienie niebieskiego się za sobą gryzą. Jest strasznie "pokemoniasta" i nie rozumiem jak coś takiego może znajdować się w PIĄTYM etapie. Powiem też, że tragedią był cały ten 5 etap. Liczyłam na jakąś pomysłowość, a nie na wzięcie pierwszej lepszej bluzki i ZRÓBCIE SOBIE STYLIZACJE. Tyle ode mnie.

    Pozdrawiam, Miss_Asik

    OdpowiedzUsuń
  32. Kamień spadł mi z serca. Jak dobrze, że to rzuciłam. Dziewczynko, ile ty masz lat? Mogę cię wyśmiać? Ktoś wyżej zapytał, gdzie ty masz oczy. A ja zapytam, co ty robisz na tym blogu, i na jakiej podstawie organizujesz konkurs polegający na wyłonieniu najkreatywniejszej osoby. Ty się w ogóle nie znasz. Pierdolnij się w swoją świętobliwą główeczkę, bo ci się w niej poprzewracało. Agasi dałabym maksymalnie 5 punktów, to najgorsza praca wg mnie. A znam się trochę. Na sławę na stardoll tzreba zasłużyć czymś więcej niż znajomościami i kasą. Strzelam, przyjaźnicie się? Kolejna, clevleen97, gdy ją zobaczyłam, powiedziałam, ze jak nie wygra to obrzucę was błotem. Jest najlepsza. Ale ty tego nie widzisz. Przyjrzyj się. Postaw obok siebie agasię oraz Clevleen. Zobacz, kto się najbardziej postarał. Kto wygląda lepiej. Kto włożył w to więcej pracy, wysiłku i GŁOWY. Ty chyba w życiu nie próbowałaś stworzyć czegoś takiego jak ona. Bo nie umiesz, i tyle. Żeby wymyślić coś takiego trzeba mieć doświadczenie. Następna, hibiskusek. Tutaj nie mam żadnego, ale to żadnego ale. Postarał się, pomyślał. Dałabym nawet 10 punktów. A w każdym razie dużo więcej niż agasi, a nei tyle samo. teraz to on jest moim faworytem. Miss_Asik może pominę, bo ktos może mi zarzucić że wychwalam przyjaciółkę, a faktycznie widzę w tej pracy może trochę przesady.. clevleen jest jednak lepsza. ALe ta jest druga. Musisz się nauczyć doceniać kreatywność. Patrycja zrobiła również nieźle, ale buty mogła wybrać lepsze. coś mi się też w tych paskach nie podoba, trochę jest kanciasto. Na najwyższą notę nie zasłużyła, ale dobrze, że przeszła. Klaudusia dostała taką samą notę jak Patrycja. Ta jednak dobrze. 9 jest idealnie wyważone. ALe nie dorasta clecleen do pięt. To jest moje skromne zdanie. Spróbuj usunąć ten komentarz. Tak ostrzegam, bo nie wiem, jak znosisz krytykę. Zapamiętaj, ze dodam nowy, jeśli to zrobisz. Gorszy. Pozdrawiam serdecznie, kochanienka.

    OdpowiedzUsuń
  33. ona byla na mojej imprze :) a moze :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam gdzieś Wasze zdanie na temat mojej stylizacji ;p ważne, że mi się podoba, a to że nadal jestem w tym konkursie to uwierzcie dla mnie też szok.

    Ave.

    OdpowiedzUsuń
  35. haha, nie rozumiem jak mogła przejść dalej praca agasi, jest okropna, ale to pewnie jakaś Twoja znajoma, więc dlatego ją wybrałaś. Ale uważam, że powinnaś byś bezstronna... Najładniejsze prace są hibiskuska i Miss_Asik, ale oczywiście jak ktoś próbuje zrobić coś po swojemu, coś, czego inni nie zrobią, to Ty tego nie akceptujesz. Takie moje zdanie.
    MisterSzymon

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Nie przyjaźnię się z agasią. Nie znam jej na tyle, żeby dawać jej jakieś fory.
    2. Praca Clevleen97 nie jest zła i wiem, że ma ona ogromny talent, jednak otrzymała ode mnie niższą ocenę niż pozostałe dziewczyny i dlatego odpadła. Zanim dałam każdą ocenę dokładnie przemyślałam wszystkie plusy i minusy i takie one wyszły. Możecie mi wierzyć lub nie, ale z bólem pisałam, że clev odpada z konkursu, bo wierzyłam, że to ona wygra w konkursie.
    3. PaulinciaxD - Nie pisz do mnie "Dziewczynko, ile ty masz lat?", bo ja mogłabym w tej chwili zapytać cię o to samo. W końcu która dojrzała emocjonalnie osoba przejmuje się na tyle wynikami konkursu organizowanego przez osoby trzecie związanego z grą internetową, żeby zawracać sobie głowę takimi komentarzami? To pytanie retoryczne, jakbyś nie zauważyła, w związku z czym nie musisz się męczyć odpowiedzią. O! I jeszcze jedno :) Doceniam kreatywność, ale nie lubię, gdy jest ona przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  37. No ładne te stylizacje ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  38. A jednak ja się pomęczę z odpowiedzią, bo mi się bardzo nudzi. Jaka osoba? ano, jest określenie na taką osobę, no-life się zwę. Owa osoba przekłąda świat wirtualny ponad rzeczywistość, ale to mój osobisty problem. Czemu się przejmuję? Bo brałam udział w tym konkursie i śledzę jego dalszy przebieg, a przy każdym kolejnym etapie jestem co raz bardziej załamana. I nie, ty nie doceniasz kreatywności. Nawet nie widzisz, że jej nie doceniasz. Czytelnicy zawsze wiedzą lepiej.. zresztą, po co się tak męczysz? Po co te oceny? Mogłaś napisać swoje zdanie, a przy każdym kolejnym etapie dać się wykazać czytelnikom, by to oni oceniali, kto powinien przejść dalej. To byłby głos ogółu którego nie śmiałabym podważyć, a nie to co pomyślunki jednej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytelnicy bloga będą decydować w finale. Chociaż w sumie twój pomysł nie jest zły ;)
    Dajcie mi chwilę, nie chcę się kłócić z wami, bo w końcu blog jest dla was. Więcej informacji w poście, za moment...

    OdpowiedzUsuń
  40. sorry, ale muszę tu się zgodzić, że nie jesteś dobrą jurorką. Zamiast wybrać jakieś KREATYWNE osoby, to ty - a co tam, niech się cieszą - te najnudniejsze! nie kapuję, dlaczego clev odpadła, i asik też? To ONE były najlepsze. Następnym razem może odpuść sobie ocenianie, a jak już, to wybieraj te KREATYWNE osoby. i powinnaś może robić etapy coraz trudniejsze? bo to się ciągnie jak guma do żucia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobra, ja też nie będę siedzieć cicho.
    Moim zdaniem w ogóle nie potrafisz oceniać. Nie rozumiem jak najlepsza praca (Clevleen97) mogła odpaść? Liczyła się oryginalność i to ona najlepiej ją wyraziła. Jej praca jest najlepsza więc to jest nie do pomyślenia żeby odpadła ! Nie spodziewałam się tego. Agasia zrobiła najgorszą stylizacje i przeszła dalej -.- SUPER SPRAWIEDLIWOŚĆ.
    Ten konkurs jest oszukany i ja to wiem doskonale. W przeciwnym przypadku na pewno nie odpadłaby Clecleen i Miss_Asik która także zrobiła jedną z lepszych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  42. misseczka105 - W jaki sposób twoim zdaniem miałby być oszukany? :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie są super tylko praca hibiskuska do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  44. I co z tego, że dodałaś tą dziadowską ankietę? Każdy se może podrobić wyniki takiej ankietki. Wystarczy paint :)
    Dla mnie ten konkurs jest skończony, bo wiadomo, że wygra Agasia :) Twoja kjut Oleńka Weroniczko moja droga :)
    Moim zdaniem albo ktoś Ci dał w łapę, albo chcesz aby OleŃka wygrała konkursik, bo jej płacić nie trzeba, bo to Twoja biefef czy cos. Widać, że za dużo się nasłuchałaś Biebera. Dla mnie jesteś skończoną osóbką, która nie zna się na modzie. Po co takie osoby na stardoll? Aby przepraszam bardzo zaśmiecały tego bloga swą głupotą i brakiem poczucia stylu? Czemu ja nie wygrałam castingu? Bo nakłamałaś Gabie w zgłoszeniu... Jeżeli Ty jesteś dobrą redaktorką to ja jestem święta.

    Dzia za przeczytanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Nie mam na imię Weroniczka
    2. Do tej pory nie wiedziałam, że agasia ma na imię Oleńka :P Nie przyjaźnię się z nią i nie mam zamiaru.
    3. Nie słucham Bimbera
    4. A co ty wiesz o modzie i "poczuciu stylu"?
    5. Twoje ostatnie oskarżenie jest śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  46. 1.Aha
    2.Tsa, jasne ;**
    3.Kochana, to widać :)
    4.Na pewno wiem lepiej od Ciebie
    5.A co w tym śmiesznego? Jakoś mnie to nie rozbawiło.

    Loff ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. http://imageshack.us/photo/my-images/703/loff.png/
    Tak apropos. :) To nic nie znaczy, ale wszyscy widzą, że się przyjaźnicie. LOFF ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Juluś, dla twojej wiadomości chodziło o jej wyjazd, który się krzyżował z konkursem. A tak poza tym wydaje mi się, że masz nieco zakrzywione wyobrażenie o przyjaźni, skoro jedna wiadomość wysłana do kogoś oznacza dla ciebie, że te dwie osoby się ze sobą przyjaźnią :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem mój komentarz, a później odpowiadaj.

    OdpowiedzUsuń
  50. No to może mnie oświeć i powiedz mi, czego w nim nie zrozumiałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Po napisaniu linku napisałam, że TO NIC NIE ZNACZY. KoteQ, naucz się czytać ze zrozumieniem. Masz 14 lat, a tego uczą od podstawówki.

    OdpowiedzUsuń
  52. te co oceniłas najlepiej sa najgorsze,kompletnie nie podoba mi sie stylizacja agasi,patrycji klaudusi..naTOMIAST SUUUPER JEST CLEVLEEN I MISS ASIK,TA BLUZECZKA JEST SUPER

    OdpowiedzUsuń
  53. Może i tak, ale zaraz po tym dodałaś, że wszyscy WIDZĄ, że się przyjaźnimy, co sugeruje, że jednak coś to dla ciebie znaczy.
    I nie zwracaj się do mnie w pseudo pieszczotliwy sposób jednocześnie krytykując, bo to naprawdę żałosne.
    Tak poza tym, to kończę tę rozmowę, bo szkoda mi na ciebie mojego jakże cennego czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  54. VenusVigin przepraszam najmocniej, za bardzo mnie poniosło. Ten konkurs nie może być w żaden kolwiek oszukany a poza tym nie mam na to żadnych dowodów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Cenny czas... Mój też jest BARDZO cenny. Wiesz ile muszę czasu nadrobić przez Ciebie? A z resztą...
    @Misseczka105 -
    No bo na sd i my pisze to musisz przeprosić --' Gdybym ja się z Tobą pokłóciła mogę się założyć, że nie przeprosiłabyś.
    Ale dobra, nie chce wchodzić w konflikty, ale nie moja wina, że jestem wredna --'

    OdpowiedzUsuń
  56. Według mnie powinna odpaść Miss_Asik i agasia007
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie bedę o nic się kłócić ani nic sugerować .
    Według mnie najgorsze stylizacje to agasia007 i Patrycja16016 .

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak tak czytam wasze komentarze, że jestem najlepsza to aż mi głupio. Jestem ciekawa wyników ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Aha i jeszcze jedno oddałam głosy zanim przeczytałam komentarze, żeby nie było...

    OdpowiedzUsuń
  60. nie wiem czemu ale jak ktoś widzi coś oryginalnego kojarzy mu się L>gaga

    OdpowiedzUsuń
  61. Julia/Diamond weź lepiej pilnuj siebie i odczep sie od innych. Ciekaw jestem czy w życiu realnym też zaczepiasz innych ludzi i sie z nimi kłócisz bez powodu? =.=
    Jak masz jakiś problem to zajmij sie czymkolwiek i nie uprzykrzaj życia innym ludziom bez powodu.
    Co do ankiety.
    Jak najbardziej podoba mi się ten pomysł ,ponieważ teraz każdy może wyrazić swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Misseczka105 -
    tak, na wszystkich, którzy mnie wkurzą ;* A co mi zrobisz? -.- Jeżeli nie umiesz sobie poradzić z moim charakterem to masz problem, ale ja z nim nie mam, bo dzięki niemu mam więcej przyjaciół niż wrogów. Gdybyś wiedziała jak to być wrednym dla wrednych to byś zrozumiała o co mi chodzi. Mam charakterek, prawda? ;* Niezłe ze mnie ziółko, wiem, mam charakterem po mamie. :)
    A moi przyjaciele nadal mnie LoFFciają. ;3

    OdpowiedzUsuń
  63. oddaje głos na Agasie i Patrycje16016. Zdecydowanie mają najgorsze prace...

    asnakamucza90

    OdpowiedzUsuń
  64. Julia/Diamond -przeginasz.
    Nie wyrażę 'głębszej' opinii na twój temat.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ahahahaha, żal mi Was kochani ;**
    Nie przyjaźnie się z VenusVirgin, jedyne co z nią pisze to terminy konkursu bo dużo na wakacjach jestem. Zazdrośni? No chyba, widać. Mnie to nie rusza, jedynie śmieszy. Ide po popcorn, a Wy możece dalej kłócić sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Widzę, VenusVirgin, że poszłaś po rozum do głowy. I to mi się podoba.

    @Julia/Diamond nie próbuj zgrywać twardzielki, czy wrednej osóbki, bo tymi swoimi 'buziaczkami' tylko pogarszasz swoją opinię. Kogo interesuje, ze masz charakter po mamie? Weź się trochę ogarnij. Ja tylko może użyłam 2 zwroty typu 'kochanienka', a nie tysiące w każdym zdaniu, jakbyś była jakimś pokemonem.

    OdpowiedzUsuń
  67. uważam, że agasia007 ma świetną pracę i dlatego przeszła dalej, a nie, że ma jakieś fory :]

    OdpowiedzUsuń
  68. Najbardziej podoba mi się stylizacja Miss_Asik oraz Hibiskuska. Mają w sobie to coś. Ale niestey co do Clevleen to się z wami nie zgodzę. Myślę, że Miss_Asik nie powinła odpaść, ale cd Clevleen zgodzę się w 100 % z Gabą.

    OdpowiedzUsuń
  69. Stylizacja xXxKlaudusia99 jest śliczna :>

    .

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. PaulinciaxD ma po części rację. Może nie powinna tak reagować, ale ma rację. Ona jedna wyraziła to, co dużo osób chciało powiedzieć. Do mniejszości z was: Wy na prawdę się zgadzacie, czy próbujecie upodobać się VenusVirgin? Z całym szacunkiem i dla ciebie Weroniko, i dla wszystkich poprzedzających mnie komentatorek, i dla wszystkich uczestniczek, ale moją faworytką była, jest i pewnie będzie Clevleen97.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń