2011/08/05

Sea of stars - 7 rozdział

Przeczytacie? :)

40 komentarzy:

  1. Przeczytam, ale od samego początku uważam, że ten komiks jest nudny i bez sensu...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  2. z drobnej ciekawości chyba przeczytam ale i tak uważam że to nudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie to nie interesuje... Nie czytam :P
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytam tego to jest strasznie nudne i bez sensu. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie tego nie czytam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niee, nie czytam tego. Jakoś nie mam ochoty ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  7. niee, nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytam tego. mam z tym problem i nie chce mi się to wczytać ;pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przeczytałam już z rana ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytam tego, to nudne i głupie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chce mnie się tyle czytać! Głupie to jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytam, nie wciągnęło mnie to...
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń