2011/08/10

Lanvin Tribute

Kupicie coś jeszcze? Ja muszę dokupić kilka rzeczy :)

56 komentarzy:

  1. Ja nie kupię, nie mam sd. Z resztą sklep i tak mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ze 4 rzeczy, może coś jeszcze kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze kupuję dwa naszyjniki i dwa paski ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nic już nie kupię.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nic nie kupuję. ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nic nie kupię...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  7. do 16 jeszcze dużo czasu moze coś kupie...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też spojrzę , bo nic nie mam z tego sklepu x D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie i tak nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic nie muszę kupować...
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nic nie kupię,mam już ze 2-3 rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zara sprawdze co za rzeczy tam jesce sa xd
    moze kupi co

    OdpowiedzUsuń
  13. kurde!
    nie widze starplazy ( na pocz sie laduje ale przestaje sie ladowac i staje sie biale)
    pomozer mi ktos?
    czy to blad stardlla?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm zobaczy sie jeszcze

    topstar2000.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nic nie kupie tam bo jest drogo

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dostalam jeszcze jedna wiadomosc od adminow ale inna

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej już nic nie kupie
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś nie kupuję rzeczy tribute, bo zbieram kasę na umeblowanie pokojów ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej też nic nie kupię xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Moze jak będe superstars.

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio coś dużo takich sklepów...dali by jakieś nowe LE...;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się ta kolekcja nie podoba

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem ss, a poza tym podobają mi się tylko 2 rzeczy.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie, brzydkie rzeczy tam są...


    eska104

    OdpowiedzUsuń
  25. Raczej nie zdążę nic kupić ,bo nie mam zbyt wiele SD :(

    miss1miejsce

    OdpowiedzUsuń
  26. jak cos sie sprzeda w bazarku, to na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehh ,za drogie. No i nie ma aż tylu ładnych rzeczy :C

    OdpowiedzUsuń
  28. za drogie nie kupię
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nic nie mam z tego sklepu!!! :( Musze się pospieszyć, no i zorganizować jakąś wyprzedaż w sb :DD
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie kupuję, bo za drogie rzeczy tam są

    OdpowiedzUsuń