2011/08/16

Mini konkurs - ankieta

Spośród nadesłanych prac na wczorajszy mini konkurs na stylizację z darmówką wybrałam najlepszą według mnie ósemkę. Chciałam was jeszcze przy tej okazji poprosić, abyście pamiętali o podpisywaniu swoich prac, ponieważ kilka z nich musiałam z tego powodu odrzucić, gdyż na końcu oceniając i wybierając najlepsze nie miałam pojęcia czyje one są. Wśród dzisiejszych stylizacji znalazły się dwie z oryginalnym zastosowaniem szortów - jako torebki i paska, była też praca, w której odgrywały one rolę bluzki, jednak nie była ona podpisana, a szkoda, bo bardzo mi się podobała...
Zapraszam do głosowania w ankiecie :)
_Mileyka13_
111inna
biszkoopt
diament44
goldenavon
kliht
Paula2323
SamaRozkosz


39 komentarzy:

  1. wszystkie są śliczne... trudno wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadna praca mnie nie urzekła. niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ta 1 !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu :) Miło mi, że spodobała ci się moja praca. Konkurencja godna najlepszych. Wszystkie prace są piękne. Gratuluję i dziękuje wszystkim, którzy kliknęli 111inna :)

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  5. zaglosowalam ale nie powiem na kogo ;)

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ! Ja tu jestem pierwszy raz :O Powodzenia innym i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. diament44 najlepsza . powodznia ci ż
    yczę
    misskesha7676

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam :) powodzenia dziewczyny :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie słabe. goldenavon całkiem niezła gdyby nie to, że niemal całe spodenki zakryte. na nikogo nie głosuję

    OdpowiedzUsuń
  10. goldenavon przebija wszystkich :)
    Zagłosowałam właśnie na jej stylizację.

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są super, powodzenia! ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. diament najlepsza!
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  13. biszkoopt albo _Mileyka13_ jeszczę się zastanawiam na kogo zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za wybranie i za głosy oddane na moją stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Swój głos oddałam na goldenavon :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mileyka i biszkoopt . Ale zagłosowałam na biszkoopt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już zagłosowałam ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  18. Mikeyka i Goldenova, ale na którą z nich zagłosowałam-nie powiem. ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow,załapałam się.

    Stylizację robiłam na szybko,co z reszta widać.No,ale dziekuje za szansę.


    A głos oddałam na Paula2323 .

    OdpowiedzUsuń