2011/08/16

Talenty: część pierwsza - scenerie

Witajcie kochani! Chciałabym Wam zaprezentować kolejną porcję stardollowych talentów.
Tym razem nie chodzi to o apartament, lecz scenerie. Niektóre osoby niesłusznie wygrywają
konkursy na scenerię, zależy to od ilości wysłanych wiadomości transmitowanych...
Lecz są osoby, które naprawdę mają talent w tworzeniu scenerii.
Mowa tu o: AMELKA12211. Zaskoczyła mnie swoimi kreatywnymi pomysłami.
Zapraszam do oglądnięcia:

Która jej sceneria podoba Wam się najbardziej?
A już jutro wieczorem część druga, a mianowicie: ALBUMY.

71 komentarzy:

  1. Całkiem spoko, ale ja nie widzę tu za wiele kreatywności.Widziałam wiele osób, które mają dużo bardziej oryginalne i pomysłowe scenerie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się i zgadzam się z komentarzem wyżej

    OdpowiedzUsuń
  3. wogule nie widze tutaj oryginalności, i kreatywności . po prostu jeden wielki szajs. jest wiele więcej talentów od niej . a wogule żadna z tych scenerii nie jest estetyczna -,-' jest o wiele więcej talentów od tego badziewia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, najbardziej podoba mi się 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @K.G.11

    Kierowałam się podpowiedziami innych osób. A pamiętasz ich nicki?
    Może innym razem o nich napiszę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie prymitywne scenerie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem, żadna rewelacja aczkolwiek są ładne. tylko, że takie wygięte ręce już raczej nie robią furory, bo wiele osób ma takie scenerię. dopracowane, ale nic szczególnego. nie wiem, czy można to nazwać talentem, czy bardziej umiejętnościami. każdy widzi to inaczej :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza 2, Nie sa one takie ładne ale Spoko :) Są ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam też niezłą scenerie! Czemu tylko każdy ogląda się za popularnymi użtkownkiami .
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne scenerie gratuluje talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Scenerie są ok :) Czemu Wam się nie podobają?Umiecie robić lepsze?Ok,rozumiem,każdy może wyrazić swoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! ona robi świetne scenerie ;D najbardziej podoba mi się ta z różowymi kwiatami ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. zobaczcie http://imageshack.us/photo/my-images/94/misia.png/
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie są najbardziej podoba mi się 4:)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem, całkiem..

    SharpayPaniPink

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne :) Druga od końca jest najładniejsza :) Nie mówię że umiem robić lepsze (ale serio robię gorsze). Ale np. ta ostatnia sceneria i czwarta nie są fajne. Ja wyrażam tylko swoje zdanie..ale ja tak sądzę. Zależy od gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne. Każda mi się podoba.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne, ale o wiele lepsze na stardoll się znajdzie...;/

    OdpowiedzUsuń
  19. @xylogelena .
    Rozumiem. W tej chwili nie jestem sobie w stanie przypomnieć nikogo takiego, ale powiedzmy spójrz na scenerie Pucka_love1996, to tylko dwie, ale za to fenomenalne.Pisząc mój wcześniejszy komentarz nie chciałam tej dziewczyny urazić, bo wiele osób ma inne zdanie niż ja, to tylko moja opinia.Jednak sądzę że byłabym w stanie coś takiego zrobić, bez większych trudności.
    Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. co.? ona wcale nie jest dobra.. jest o wiele więcej dziewczyn które są lepsze i po pierwsze mają więcej kreatywnosci... no po prostu ten post mnie rozawill...

    OdpowiedzUsuń
  21. To moja sceneria http://imageshack.us/photo/my-images/94/misia.png/ . Jak uważacie moja czy, któraś z tych? Ja mogę zrobić taką jak ona bo dla mnie to drobnostka !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet, nawet, ale widzialam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Do xylogelena:
    Znam jedną osobę, która ma przepiękną scenerię. Szkoda, że tylko jedną. Ta osoba to Rojin34 ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  24. ha ha ha ale badziewne scenerie !Brzydszych to nie było chyba już. Ludzie co w tym jest ładnego ? są dziewczyny na stardollu które robią o wiele lepsze scenerie.

    OdpowiedzUsuń
  25. hm, te prace które zostały ukazane, tak na prawdę nie są trudne do zrobienia, a jednak dają fajny efekt. Jednak myślę, że dziewczyna nie ukazała się wielką kreatywnością. Widziałam lepsze sceenerie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zrobiłam drugą ! Zobaczcie drugą scenerie !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej ,
    Fajnie ze niektorym sie podobaja moje scenerie , z przyjemnoscia czytam mile komentarze , oraz ci ktorzy im sie nie podobaja , maja prawo okazac swoja opinie , dzieki za post , sprobuje zrobic ciekawsze .
    Pozdrawiam.
    amelka12211

    OdpowiedzUsuń
  28. Słuchaj robisz ładne. Wiem ile to pracy pochłania.
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie podobają mi się za bardzo takie scenerie można też znaleźć u 3/5 stardollowiczów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie sobie a pozatym wiem jak sie to robi jeśli chcecie wiedziec piszcie na moim profilu na stardoll
    , ale chyba każdy to wie

    mary06018

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna ta z gołąbkiem
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiem co tu kreatywnego. tyle zdolnych i zdolniejszych postaci jest.

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkie są fajne ale moim zdaniem nawet ja tak umiem wiec niczym mnie nie zaimponowała

    OdpowiedzUsuń
  34. nic specjalnego. Totalna nuda i kicz. 70% uzytkowników ma takie scenerie, wiec czym sie tu zachwycać?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio zrobiłam taka : http://i54.tinypic.com/10shzd3.jpg


    i która lepsza ? -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się żadna nie podoba ;/

    _anna_anna_0 oczywiście że twoja ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta druga jest najlepsza. ;)

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  38. no jasne, bo ma powyginane nogi to jest zarąbista, nie? widziałam milion razy lepsze, i nie ma tu nic oryginalnego. i szczerze mówiąc to wyginanie rąk tak świetnie to jej nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  39. ey. ty mówiłaś, że ona ma ładne scenerie? spójrz na tą : http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=7672926&pid=6204414

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo pomysłowe aczkolwiek znam takich którzy na prawdę mają wielki talent w tworzeniu scenerii
    m.in andresilver (chłopak ) bardzo fajne,różnorodne :) czasami robi je dla przyjaciół ,wygrał bodajże 2 konkursy na scenerie organizowane przez adminów w tym 1 miejsce:) w konkursie (nie pamietam dokładnego tytułu ) aaa zamieniam się w pandę czy coś takiego :) nie dawno był ten konkurs.LOOKNIJ NA JEGO SCENERIE,MOŻE CI SIE SPODOBAJĄ.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. To moja sceneria http://imageshack.us/photo/my-images/94/misia.png/ . Jak uważacie moja czy, któraś z tych? Ja mogę zrobić taką jak ona bo dla mnie to drobnostka !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  42. emo-niunia: Nie podobają mi się bo nie.. każdy może takie zrobić. To nie są talenty moim zdaniem gaba robi to lepiej. (wybieranie)

    OdpowiedzUsuń
  43. Żadna rewelacja.. nie lubię tak nienaturalnie powyginanych kończyn.

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne, 4 najlepsza xd

    OdpowiedzUsuń
  45. robiłam takie scenerie gdy miałam 11 lat i zaczynałam przygodę na stardoll -.- te scenerię są normalne. Zero rewelacji i kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem co mam o nich myśleć, są ....w porządku. :) Aczkolwiek chyba mam lepsze, i widuję lepsze scenerie.

    olgusiaczek1997

    OdpowiedzUsuń
  47. Kreatywność? To po prostu wyginanie lalki na "ładnym tle". Widziałam o wiele więcej piękniejszych scenerii "nie wyginanych". Tylko te niepowyginane nie są brane pod uwagę, bo są "gorsze".
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  48. Kreatywne to to nie jest... Nie podoba mi się żadna z jej scenerii, to jest zwykłe wyginanie, które równie dobrze ja też mogę zastosować ...

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne ale nie powaliły mnie , dużo osób robi scenerie z wyginaniem, ja czasami też

    OdpowiedzUsuń
  50. driaxa-No,może masz rację,ale na sceneriach to ja się za bardzo nie znam,uważam że te są ok(ani brzydkie,ani ładne,są po prostu średnie)

    OdpowiedzUsuń
  51. całkiem ładne.
    świetne scenerie ma ryokotenou ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne, ale wiele osób ma talent do scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  53. One są beznadziejne :O W ogóle nie ma tu nic kreatywnego, co druga osoba na sd robi takie scenerie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Super, mi się podobają.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  55. Beznadziejne .. Już ja robie lepsze scenerie ..

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie podobają mi się, jak już jest wspomniane w komentarzach powyżej - wszyscy takie mają, zero kreatywności, cóż.
    @misiaczek9123 - Tak, tak. Rozumiemy, jesteś cudowna i przewspaniała, ale może byś przestała po raz setny dodawać komentarz przepełniony Twoją narcyzowatością? ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Popieram komentarz wyżej , szczególnie w kwestii misiaczek9123 ; )

    OdpowiedzUsuń
  58. są spoko ale nie ma oryginalności. cóż. ja nie tworzę takich scenerii ponieważ nie mam ochoty i po prostu mnie to nie kręci ;dd

    OdpowiedzUsuń
  59. proponuję odwiedzić Landrynkę12340.

    OdpowiedzUsuń