2011/08/02

Mini konkurs

Kto to? 10 stardollarów dla pierwszej i wylosowanej osoby
Wygrywa misskasiulka7 i Wicci244 zgłoście się na konto gabisia9

http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php?server=96&filename=122vk.jpg&res=medium
_________________________________
Reklama
Cześć, zapraszam serdecznie wszystkich fanów mody na mojego bloga. Znajdziecie tam pomysły na DIY, różne stylizacje oraz loterie. Ciekawe posty = brak nudy. Gdy dobijemy do 15O osób czekają Was jeszcze większe niespodzianki. ZAPRASZAM SERDECZNIE.

96 komentarzy:

  1. nie wiem mój login na stardoll to fajowe4

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia

    dodawajcie się do obserwatorów na blogu szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem ;/ ani razu jej nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest Paulina Porizikowa *.* kiedyś był jej sklep na stardoll...






    ali_888

    OdpowiedzUsuń
  5. a i mam pytanko ... jak one nie odpowiedziały to się liczy że ja jestem pierwsza.?

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Porizikowa :) misia192

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Porizkova

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest Paulina Porizkova

    Mamba478

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulina Porizkova. ;)
    Jestem pewna na 100%!
    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  10. Pavlina Pořízková, teraz znana jako Paulina Porizkova-Ocasek
    poki02eliena

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina Porizkova

    Angelina524123

    _____________________________________

    Zapraszam na bloga : super-metamorfozystardoll.blogspot.com/

    DODAWAJCIE SIĘ DO OBSRWATORÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulina Porizikowa
    odgapiłam ;p
    lato.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paulina Porizkova modelka :))
    baletto95

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulina Porizikowa :*

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina Porizkova
    ale głupio wyszła na tym zdjęciu xD

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulina Porizkova
    ona-karolina3

    OdpowiedzUsuń
  17. nie pamiętam kto xd pamiętam,że to jurorka America's Next Top Model chyba Paulina Porizkova xd

    asnakamucza90

    OdpowiedzUsuń
  18. Paulina Porizikowa ; d


    kaarolinaO

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulina Porizikowa ;)

    toxicxdream

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulina Porizkova

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcześniej pisałam z innego konta ale chyba nie doszlo ;// pewnie i tak nie wygram no ale to jest: Paulina Porizkova :p


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Paulina Porizkova

    loveee..meee

    OdpowiedzUsuń
  23. Paulina Porizkova

    SamaRozkosz

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulina Porizkova

    mis_nacia ; ))

    OdpowiedzUsuń
  25. Paulina Porizkova
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Paulina Porizkowa


    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  28. Paulina Porizkowa
    jolinel

    OdpowiedzUsuń
  29. Bleee... paulina porizkova

    Pedrosia

    OdpowiedzUsuń
  30. Paulina Porizikowa ;d
    Klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  31. Paulina Porizkova .?!

    julia-loveee

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem a nie będę kopiować jak reszta
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  33. Paulina Porizikowa choć na początku jej nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Paulina Porizikowa
    Brylancik15

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Paulina Porizkova

    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  37. Paulina Porizikova ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  38. Paulina Porizikowa

    misandra2009

    OdpowiedzUsuń
  39. Paulina Poeizikowa .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  40. Paulina Porizikova

    justysia033

    OdpowiedzUsuń
  41. Paulina Porizkova
    Roberta8809

    OdpowiedzUsuń
  42. Paulina Porizkova

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  43. Paulina Porizkova :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję. Nie wpadłam na to :)
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń