2011/08/02

Miss Stardoll World 2011

Tak, jak wam pisałam - MSW rozpocznie się za około 4 tygodnie. Oficjalna wiadomość z dokładną datą pojawiła się na facebook'u(śledzić MSW na twitterze możecie TUTAJ).

Nagrody za pierwsze miejsce
  • ubieranka z swoją lalką
  • jeden rok SS
  • Royalty
  • 1000 stardollarów
  • 2000 starmonet
  • korona
  • szarfa
  • stylowe i luksusowe ubrania
  • zaproszenie do pisania w StarBlogu
29 Sieprnia: 1 runda MSW głosowania rozpoczęcie
  • Możesz głosować na kogo zechcesz!
  • Głosuj tyle, ile chcesz
  • Na jedną osobę możesz głosować tylko raz
  • Musisz mieć min. 400 starpunktów

Połowa września: 1 runda głosowania zakończona / głosowanie na półfinalistów
  • 680 półfinalistów
  • 20 półfinalistów z 30-u najczęściej ocenianych krajów (mozesz głosować tylko na osoby ze swojego kraju)
  • 20 półfinalistów z każdego z czterech kontynentów: Ameryki, Europy, Afryki i Azji (możesz głosować tylko na osoby ze swojego kontynentu)
Późny wrzesień: Półfinałowe głosowanie zakończone / ogłoszenie finalistów MSW
  • 34 finalistów
  • 1 finalista z każdego z 30 krajów(krajowi zwycięzcy)
  • 1 finalista z każdego z 4 kontynentów(zwycięzcy z reszty świata)
Koniec września: rozpoczęcie finałowego głosowania
  • Możesz zagłosować na kogo zechcesz!
Połowa października: Koronacja Miss Stardoll World 2011

Muszę przyznać, że to wydaje się lepiej być zorganizowane, niż tamtego roku. Ciekawa jestem czy w pierwszej rundzie głosowanie będzie w profilu czy tak, jak na catwalku. Co o tym wszystkim sądzicie? :)

75 komentarzy:

  1. Wezmę udział

    dodawajcie się do obserwatorów na blogu szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 0.0 Chciałabym nią zostać...

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody... ale podejrzewam że polka nią nie zostanie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedewszystkim fajne nagrody :).kasiulek1800

    OdpowiedzUsuń
  5. dunia_16
    zgłoszenia jeszcze się nie rozpoczęły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ooni dadza nam 2000 sm skoro mozna miec na koncie góra 1000 SM ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie o.O
    Wezmę w tym udział ale i tak nie wygram ^^ ;c


    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekać! Chyba wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ale szansa na to że np. ja wygram jest taka mała jak szansa na wygranie w lotka ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. super by było wygrać, pomażyć dobra rzecz;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wezmę udział ale i tak nie mam szans :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jest dobrze zorganizowane , jak bedzie tak jak na profilu ma byc napisane ze daj glos to wygra pewnie jakas keira-v , plastik fantastik dla wiekszosci bedzie liczyc sie tylko slawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, Jak faajnie! :) Co zrobić zeby nią zostać ? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie od razu zostac ale chociaz wziaśc udział.. co zrobić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ja mam już kandydatów :)
    Klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłoszę się, ale nie liczę bym przeszła wgl. pierwszy etap, haha. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się zgłoszę, ale mam marne szanse;(

    I tak jak ty uważam, że jest to lepiej zorganizowane niż w zeszłym roku;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja akurat mam urodziny w październiku 23 ;p a moja sis 12
    missaschley1986

    OdpowiedzUsuń
  21. wezme udzial tylko ze nie jestem pewna wygranej xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nagrody :)

    Pewnie się zgłoszę, chociaż i tak nie mam szans

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej będzie na wybiegu , bo jak w apartamencie to wygra jakiś plastik fantastik - jak to powiedziała xXEwelina1996Xx . Bo pamiętacie zeszłoroczną zwyciężczynię ??? Wcale nie była sławna , a wygrała ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Noo, jakie nagrody i wg wszystko. Ja nie mogę się doczekać ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow. Nie mogę się doczekać


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał,ale super nagrody.Chciałoby sie wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  27. jejciu!!! nie mogę się doczekać!!! na pewno wezmę udział!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tam sie zglosze, bo mam prawie 7000 sp i z taka fryzura moze przyciagne xD


    DiamentOva

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Wezmę udział ale moje szanse są marne, normalnie jedna na 100 mln ! :O

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha... Na mnie nawet nie ma kto zagłosować..:C

    OdpowiedzUsuń
  31. Wezmę udział...Chociaż i tak nie wygram ; pp Te nagrody za 1 miejsce mnie dosłownie zaskoczyły.! Tyyyle stardollarów.! Woww.!

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłoszę się, ale na pewno mi się nie uda :(

    OdpowiedzUsuń
  33. No fajnie, fajnie. Na pewno wezmę udział, choć i tak jestem pewna, że nie wygram. Można próbować ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie byłoby wygrać, ale to tylko marzenie hmmm..... może wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam ladne pokoje , ale nie az tak ladne jak byla MSW .. : / .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  36. omg .

    nagrody są niesamowite .
    chciałabym wybrać ; p

    OdpowiedzUsuń
  37. na pewno nie wygram ,ale warto spróbować . szansa jest mniejsza ,niż wygranie w totka..

    OdpowiedzUsuń
  38. Barrdzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba wezmę udział watpię że wyram ale nagrody są imponujące

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, fajnie byłoby gdyby Polka wygrała... ;-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, super! rok ss, 1000 sd :o super, sd przydzadzą mi się do kolekcji! wystartuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nagrody są całkiem kuszące...

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak moja poprzedniczka wygra najładniejsza może ktoś z Polski tym razem?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ej słuchajcie, może głosujemy z różnych kont na polkę? Pozakładajcie konta, wchodźcie na nie, a jak będzie głosowanie to z nich głosujcie : D
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! chciałabym wygrać,a le to raczej nie możliwe, więc nawet nie biorę udziału xD

    OdpowiedzUsuń