2011/08/10

Stark Raving Glad Styled Outfits



Jak się wam podoba nowy styl?

56 komentarzy:

  1. ale super rzeczy .!!! oby bylo cos dla nss :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nawet... ale nie za bardzo przekonujące... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się buty. Parę rzeczy już jest w starplazie m. in. turkusowe buciki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kilka rzeczy :))

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  5. buty akwamaryna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Morskie butki mi się podbają ;>

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są fajne ^^
    Flora-kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne buty ładne ;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki sobie...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  10. nie za bardzo mi sie widzi ale moze cos ciekawego bedzie;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie admini mnie nie przekonali. Zobaczymy co z tego będzie...
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widzę nic ciekawego.

    MissMesina

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się koszula z Wild Child , szorty , bransoletki i turkusowe buciki ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ładny.
    Czarne buty są bardzo faje. ;]

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie to nie zachwyca, możliwe że coś przypadnie mi do gustu na doll, ale teraz nie...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne ubrania. Może znajdę coś dla siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się podobają fioletowe i czarne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne buty wydają się ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te jaskrawoniebieskie buty są cudne, reszta ujdzie :*
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne spodenki oraz buty ;)

    OdpowiedzUsuń