2018/09/14

MSW

Przyszedł czas MSW - czyli konkurs na największego Stardollowego spamiarza. Z tej okazji dostaliśmy promocję 15% więcej Stardollarów przy zakupie różnych pakietów, ale co ciekawe tylko poprzez kartę kredytową, Paysafecard lub PayPal - nie dostaniemy sd w gratisie poprzez zapłatę przelewem czy telefonem. 
Oprócz tego w Starplazie pojawił się sklep promujący tegoroczne MSW. Powiem Wam, że zawiodłam się, nie znalazłam w nim nic ciekawego.
Cóż, zapewne wiecie jakie mam przemyślenia na temat tego konkursu. Jest to po prostu wyzysk kasy, ale jeśli kogoś stać to why not. Jako, że denerwuje mnie tylko ten wszechobecny spam to wyłączam swoją KG i raczej staram się mniej przebywać wtedy w grze. Z drugiej strony zauważcie, że tak naprawdę większość z nas narzeka na MSW, a i tak śledzimy kto przeszedł dalej do kolejnych etapów, ot tak z czystej ciekawości, taki paradoks :D
Chętnie poznam Wasze przemyślenia na temat MSW jak i nowej dostawy ubrań.




11 komentarzy:

  1. Nie interesuje mnie msw, ale miałam nadzieję, że dostawa do sklepu będzie przynajmniej fajna:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej a tak w ogóle ominęły mnie te wyniki na najbrzydsza stylke z re le, czy jeszcze nie było? xd

      Usuń
    2. https://media.giphy.com/media/CmqNynXoenYnm/giphy.gif

      Usuń
  2. konkurs mnie nie interesuje,ale chyba będzie trzeba zamykać księgę gości xd co do dostawy to nie podoba mi się,myślałam że chociaż buty kupię ale też beznadziejne są jak te stroje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. O MSW mam takie samo zdanie jak ty.
    Kolekcja mi się nie podoba, a szkoda, bo to jedyna rzecz, na którą czekałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w granatowej pelerynie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę tego konkursu i kg zamknęłam od razu. Czekałam na dostawę, ale nic mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! To są odpowiedzi do konkursu, specjalnie się namęczyłam i sama znalazłam bo nigdzie nie było 1A 2C 3C 4B 5F 6D 7G 8E

    OdpowiedzUsuń