2018/09/13

SiM poleca

Spodnie z dziurami robią furorę o ładnych paru lat. Na mieście można spotkać kobiety w różnym wieku, które noszą je na wiele sposobów - dobrze wyglądają ze zwykłą koszulką, bluzą, jak również w zestawieniu z eleganckimi bluzkami, czy nawet szpilkami. Mimo swojego wyglądu są bardzo uniwersalne, przyciągają uwagę i nadają stylizacji ciekawego charakteru. Dziś w poniższych zestawieniach użyłam czarnych rurek z Nelly.com. Pierwszy outfit - to połączenie eleganckiej bluzki i szpilek. Do tego dodałam kolię oraz okulary. W drugiej stylizacji postawiłam na luźniejsze rzeczy, nie rezygnując przy tym z obcasów. Jak widzicie stylizacje utrzymane są w stonowanych, podstawowych kolorach. Dajcie znać co o nich sądzicie :)
| Spodnie - Nelly.com | Bluzka - Callie's Picks | Naszyjnik - Saint Laurent Tribute | Okulary - Killah | Torebka - Rio | Buty - Pals |
| Spodnie - Nelly.com | Bluzka - Basics | Kurtka - Active | Naszyjnik - Naszyjnik - Callie's Picks | Torebka - Bonjour Bizou | Buty - Nelly.com

6 komentarzy:

  1. ogólnie bardzo lubię wąskie spodnie z dziurami,w realu nawet mam takowe xd na sd też można znaleźć jakieś,jeśli chodzi o spodnie z Nelly to kiedyś je miałam ale potem poszły na sprzedaż xd jeśli chodzi o stylizacje to druga bardziej mi się spodobała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to nie przepadam za takimi spodniami, ani w realu, ani na Stardollu.
    Stylizacje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przepadam za takimi spodniami - źle się w nich czuję.
    Bardziej podoba mi się pierwsza stylka, druga bez szału

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza miałby potencjał, gdyby nie dodatki. Są bezpieczne i nijakie. Brakuje mi urozmaicenia i zabawy. Natomiast spodnie z topem są fajną bazą.
    Druga mi się nie podoba. Ta transparenta kurtka jest straszna, a top nałożony na spodnie tworzy taką nienaturalną kreche. Reszta może być

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te spodnie na sd i w realu też lubię takie nosić. Stylizacje są spoko, ale takie zwyczajne.Spróbuj kiedyś trochę poszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na sd lubię, w realu nie.
    Stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń