2018/09/06

Sposób na Weekly Superstar Gift



W tym tygodniu Stardoll podarował nam swetro-sukienkę(?) ze sklepu Evil Panda. Oryginalnie kosztuje 22sd. Według mnie sweter prezentuje się znacznie lepiej oddzielnie. Jestem pewna, że spódnica również byłaby ładniejsza osobno, a na pewno łatwiejsza do wystylizowania. Niestety, o ile sam sweter możemy kupić oddzielnie tak spódnicy już nie, dlatego trzeba kombinować. Jako całość strój nie przypadł mi do gustu, mimo to polecam go odebrać, bo zawsze możemy ciekawie wykorzystać jakąś jego część.
Dzisiaj wyjątkowo w zastępstwie Soxo pojawiła się Najka. Mamy nadzieję, że dałyśmy radę, a nasz duet przypadnie Wam do gustu :)









cherry9713: kolczyk(brelok) - Mr., golf - It Girls, marynarka - Windows Of the World, pasek - Louis Vuitton, spódnica(sukienka) - Evil panda + Velvet Orchid, rajstopy - Vinyl, buty - Balmain

Najka.: kolczyki - Antidote, sweter - Pretty n'Love, sukienka - Evil Panda, płaszcz - Callie's Picks, plecak - Mr., pasek - Voile, spódnica (podszewka) - Basics, buty - Tingeling

10 komentarzy:

  1. Trochę żałuję, że nie mam ss, ale jakoś nie bardzo xd
    Stylizacje średnio mi się podobają, choć pierwsza Cherry lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje średnio mi się podobają, ale rozumiem, że swetro-spódnica nie jest najłatwiejszą rzeczą do wystylizowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stykilizacja od Cherry jest piekna ❤ u Najki byloby super gdyby nie te buty i nerka, ktora zaslania nadruk na sweterze. Prezentu nie odbiore... nie mam SS haha
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka brzydka, stylizacje super.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ta sukienka jest brzydka :x nie wiedziałam co teraz będzie i odebrałam prezent,ale jak zobaczyłam tą sukienkę to ją wywaliłam jak to ja zwykle xD jeśli chodzi o stylizacje to tym razem bardziej przypadła mi do gustu propozycja Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nawet podoba ta sukienka, ale faktycznie lepiej by było gdyby te dwie części były osobno. Razem nie dają zbyt dużego pola do popisu. Stylizacje dzisiaj podobają mi się tak średnio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cherry pozamiatała! Super stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i Najka i Wiśnia dały radę. Obie stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń