2018/09/13

Sposób na weekly superstar gift



W tym tygodniu admini uraczyli nas topem, który można kupić w Pretty n'Love. Gdybym miała wydać na niego stardollary, to na pewno bym tego nie zrobiła. Top sam w sobie nie podoba mi się, jednam uważam, że w zestawie z innymi ubraniami może wyglądać całkiem nieźle. Jest nieco problematyczny, ponieważ  może się zlewać z karnacjami niektórych doll (np. na mojej jest ledwo widoczny).  Cherry ma również mieszane uczucia co do tego prezentu. 
Dzisiaj stylizacje wyjątkowo bez podpisów. Jeśli chcecie wiedzieć skąd pochodzi dana rzecz, pytajcie! :)










11 komentarzy:

  1. być może jestem ślepa, ale Soxo, gdzie u Ciebie jest ten top?
    stylizacje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, trochę żałuję, że nie mam ss, bo całkiem fajna ta bluzeczka:)
    Stylizacja Cherry jest prześliczna <3 Outfit Soxo, jest ładny, ale Ty chyba nie użyłaś tego topu w ogóle :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co się z nim stało i czemu nagle zniknął, ale już wszystko naprawione :D

      Usuń
  3. Śliczne stylizacje :)
    Bluzka średnia, jakbym ją miała kupić to chyba za sm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ciemnoskórej doll top tworzy świetny kontrast z karnacją. Pięknie tam widać koronkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są bardzo fajne, utrzymane w przyjemnych barwach. :) Bardziej podoba mi się stylka Cherry, chociaz zmieniłabym w niej torebkę, myślę, że zdecydowałabym się na jakąś kopertówkę, bo obecna nieco odwraca uwagę od pięknej reszty. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak teraz patrzę to masz rację, torebka którą ma Soxo pasowałaby idealnie :D

      Usuń
  6. top odebrałam,szału nie ma ale za darmo to biere ;p jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się propozycja Cherry :) choć stylizacja Soxo też jest bardzo fajna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Top jest paskudny.
    Stylizacje mi się podobają, ale zamieńcie się torebkami. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka jest ... paskudna, ale stylizacje ją mega bronią :v

    OdpowiedzUsuń
  9. Cherry ładniej bo w spódnicy. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń