2018/09/19

Venice Bitch

Co u Was słychać? Jak mija Wam czas w szkole/na wakacjach? Jak Wasze nastroje? :)
Zapewne kiedy to czytacie ja właśnie siedzę w studiu tatuażu i jaram się jak dziecko nową dziabką. Kochani, nawet nie zdajecie sobie sprawy jak jestem podekscytowana, na ten wzór czekałam 4 lata! To będzie jeden z najważniejszych moich tatuaży, can't wait. 
kolczyki - Voile, sukienka - Subcouture, top - Louis Vuittton, pasek - Killah, spódniczka - Tingeling Halloween Couture, buty - Subcouture



(Nigdy nie zwykłam wstawiać piosenek, ale tą po prostu musiałam)

19 komentarzy:

  1. Wow, piękna stylizacja! Mam nadzieję, że tatuaż wyjdzie tak jak sobie zaplanowałaś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nie wyszedł taki jaki sobie zaplanowałam... wyszedł tysiąc razy lepszy!

      Usuń
  2. Widziałam w apartamencie i się zakochałam :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też widziałam a apartamencie i byłam zachwycona, ale brakuje mi tu torebki, jak Ci już pisałam. Niebieska wyglądałoby tu super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i zgadzam się z Martą, że niebieska torebka byłaby idealna :D Pokaż dziabkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wolałabym jednak nie pokazywać takich rzeczy publicznie na blogu, ale może kiedyś... kto wie ;)

      Usuń
  5. OMG CUDOWNA. Nawet z tymi śmiesznymi gumowymi butami jest ok, ma w sobie coś takiego innego, innowacyjnego. Osobiście bym wymieniła buty na jakieś eleganckie, kobiece buciki, ale Twoja wersja też mi się podoba. 💙 Superek!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.youtube.com/watch?v=6GMtLWbugTw tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, dawno żadna mnie tak nie urzekła jak ta! Cieszę się, że po czterech latach spełniłaś marzenie i wytatuowałaś sobie moją podobiznę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, aż żałuję, że tego topu nie kupiłam, bo stylizacja jest mega *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cud, miód i orzeszki ;D kocham tą stylizację, jest boska

    OdpowiedzUsuń