2018/09/25

STYLIZACJA

Postanowiłam Was czymś dzisiaj zaskoczyć :) Nie dość, że nie jest to ubiór w moim stylu to na dodatek zniknęły 'oczy demona' i pojawiły się blond włosy. Ostatnio sporo słucham Lity Ford. Ostatnio jeden z moich idoli - KK Downing wydaje autobiografię. I chyba to nimi się zainspirowałam przy zmianie wizerunku, bo oboje mają (a przynajmniej kiedyś mieli) słodkie buźki i blond włosy :D



marynarka - By malina || spódnica - Wild Candy || buty - Royalty || torba - Vinyl || top - Marc Jacobs + Callie's Picks || paski - Mr. + Museum Mile || beret - Pearls


 Posłuchajcie pięknej i zmysłowej Lity! :)



21 komentarzy:

  1. Bolą mnie trochę proporcje w tej stylizacji. Ta marynarka w połączeniu ze spódnicą strasznie wydłużyła tułów, a buty w tym przypadku strasznie skrócily nóżki. Za to twarz jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie buty mocno skróciły nogi u doll,ale ogólnie stylizacja jest bardzo ładna :) aż dziwnie twoja doll wygląda bez tego mocnego makijażu xD ale w blond włosach doll świetnie wygląda :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki:) Bardzo się cieszę, bo serio przez pewien czas też mi było dziwnie wchodzić do swojego apartamentu xD

      Usuń
  3. Rocka co się stało?! Co do stylizacji to tak jak już jest to powiedziane: fajna, ale te proporcje

    OdpowiedzUsuń
  4. Olać proporcje, jest OK. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście osobie, o której myślałam robiąc stylkę (spódnica:D) to się podoba :*

      Usuń
    2. a to jeśli tak to nie tylko OK ale mega, super, genialna stylizacja, o! :D stardollowy10

      Usuń
  5. Faktycznie, żakiet i nisko położona spódnica zrobiły tu coś złego. Kolorystyka za to fajna i śliczny wig.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kolorystyką się zasugerowałam. Połączenie jasnozielonej marynary z ciemnozieloną spódnicą tak mi się spodobało, że wszystko inne olałam ;D

      Usuń
  6. Śliczna stylizacja! Proporcje nie zawsze muszą być ukazane!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie poznałam Cię! A stylizacja mi się podoba, teraz często specjalnie zaburza się proporcje. Czy tylko mi się zdaje czy doll z lewej ma dwa paski a ta z prawej już jeden? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak:) W pierwszej jest też dwie bluzki. Zrobiłam obie wersje i nie mogłam się zdecydować którą wybrać :))

      Usuń
  8. Ojoj, jaki aniołek! :D
    Proporcje mi nie przeszkadzają, bo kolorystyka jest cudowna :P
    crystalwaters.

    OdpowiedzUsuń
  9. yas, takiej Rocki było mi chyba potrzeba, super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow jaka zmiana :O Twoja doll wygląda przepięknie zarówno w tej jak i w poprzedniej wersji :)
    Stylizacja oczywiście świetna, kolorystyka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo mnie cieszy, że się podoba, bo tak naprawdę miałam mega wątpliwości co do tych włosów :D

      Usuń
  11. Zbyt dużo wszystkiego. Ale ciekawe inne wcielenie hehe

    OdpowiedzUsuń