2018/09/15

Oceny Apartamentów

marta32222


Na pierwszy rzut oka pokój wygląda przepięknie ze względu na kolory - szarości, biel przełamane błękitem to kolorystyka, która zasługuje na piątkę. Dopiero kiedy zachwyt doboru barw i dopasowania mebli mija można wyłapać drobne niedociągnięcia. Po pierwsze uważam, że ta sofa jest za duża i gdybyś ją troszkę zmniejszyła nie sprawiałaby wrażenia, iż zajmuje pół pokoju. Rozumiem koncepcję tych dwóch stolików, ale w ich przypadku nie wygląda to zbyt zachęcająco. Raczej zastąpiłabym je niższą, większą ławą, jak również zmieniłabym dekoracje, tzn. wg mnie znajduje się tam za dużo wazonów. Warto popracować także nad dekoracjami ścian - jak obrazek przy manekinie całkiem nieźle komponuje się z całością, tak te pozostałe niezupełnie - poeksperymentuj trochę - dodaj lustro, kilka mniejszych obrazków i zobacz, czy wnętrze będzie wyglądało lepiej :)
Moja ocena: 2/5

weronika1408


Trudno jest dobrze zagospodarować przestrzeń w dużych pokojach, a ten jest większym wyzwaniem - mamy przestrzeń zewnętrzną, gdzie borykamy się z dylematem, czy coś tam postawić, czy po prostu pozostawić pustą, naturalną plażę, co może zostać różnie odebrane przez innych - jak również przestrzeń wewnętrzną, gdzie w większości miałam okazję oglądać sypialnie i saloniki. Ty postawiłaś na bezpieczną opcję salonu i dobrałaś meble w ciepłych odcieniach beżu, czy brązu. Pokój ładnie się prezentuje, znajduje się w nim wszystko co powinno się znajdować - jest szafka, książki, obrazki i sofa przede wszystkim. Urzekła mnie kompozycja na stole - niby tylko kwiaty, świeczki i kawa, a jednak te elementy mają w sobie to coś. Niełatwo jest "upchnąć" coś jeszcze, ponieważ szybko można po prostu przekombinować. Może Wy macie jakieś sugestie co do tego pokoju?
Moja ocena: 4/5

Co sądzicie o dzisiejszych wnętrzach? Zgadzacie się z ocenami?

6 komentarzy:

  1. Żadne z wnętrz mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają oba, tylko zmieniłabym drobne rzeczy:
    W pierwszym zdjęłabym te obrazki z miastem i dała jakieś inne- te dziwnie wyglądają + może inne stoliki
    A w drugim dodała trochę dodatków z przodu

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie moje mi się też nie podoba w 100%, bo nie miałam pomysłu na niego, ale na pewno nie jest na 2 punkty XDD Ale szanuje;>
    2 wnętrze bardzo fajne, lecz uważam, że za mało artykułów:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To 2 u Marty to trochę przegięcie. Pokój jest stworzony od zera bez gotowych widoczków jak drugi i kolorystyka jest moim zdaniem na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to obydwa jak dla mnie zostały zrobione na siłę i niejakie. Zostały chyba utworzone by po prostu opróżnić schowek. Z tym, że pierwszy przynajmniej ma w sobie choć trochę indywidualności i to nie jest gotowiec jak drugi, który w zasadzie widziałam chyba w połowie Beach Villi na stardoll. Uważam, że 2/5 dla pierwszego pokoju jest trochę nie fair i za mało ponieważ w Twoich ocenach apartamentów były pokoje, które wyglądały o wiele gorzej a miały wyższą ocenę.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń