2018/09/02

Stylizacja

Cześć! 
Z tej strony aguuniek. Wydaje mi się, że nie muszę się przedstawiać, bo raczej większość z Was mnie kojarzy. W każdym razie miło mi jest się z Wami przywitać oraz oznajmić, że moje stylizacje będą się tu pojawiać! Już od długiego czasu bardzo chciałam być wśród redaktorów Stardoll i My, jednak zawsze czułam, że jeszcze brakuje mi umiejętności, ale w końcu jestem! 
kolczyk - Velvet Orchid, bluzka - Anna Sui Tribute + Fallen Angel, marynarka - Royalty, torebka - Pretty'n'love, spodnie - Saint Laurent Tribute, buty - 9 to 5

28 komentarzy:

  1. Super wiadomość! Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do redaktorów i będziesz zamieszczać tu swoje stylizacje! <3
    Stylizacja jest świetna, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no dzień dobry! Podoba mi się ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Cię tutaj widzieć:) Powiem krótko stylizacja jest piękna, a włosy, które masz na sobie pasują Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewałabym się nigdy, że tak dużo osób będzie się zachwycać blondem na mojej doll :D dziękuję!

      Usuń
  4. "Wydaje mi się, że nie muszę się przedstawiać" Musisz. Wyjdź na środek, przedstaw nam się. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra. Jestem Agu, mam 24 lata, od 10 lat gram w Stardoll. Mój najdłuższy odwyk trwał jakieś dwa lata, ale znów do tego wróciłam. Czasem wolę kupić mojej dollce sukienkę z LE niż sobie nową pomadkę.

      Usuń
    2. A to kojarzę Cię. :) stardollowy10

      Usuń
  5. o to życzę powodzenia :D stylizacja jest bardzo ładna :) "Już od długiego czasu bardzo chciałam być wśród redaktorów Stardoll i My, jednak zawsze czułam, że jeszcze brakuje mi umiejętności, ale w końcu jestem!" - Tobie brakuje umiejętności??przesada ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy pamietasz moje poczatki, ale bylo zle :p dziekuje!

      Usuń
    2. Agu skoro przyjęli Cię wcześniej na QoF i dalej tam jesteś to chyba jakieś umiejętności posiadasz? :) stardollowy10

      Usuń
    3. bardziej miałam na myśli moje początki np na blogu Marty, gdzie serio robiłam słabe stylizacje (chociaż na tamten czas uważałam, że nie było tak źle :P), teraz faktycznie jest o niebo lepiej niż wtedy :P

      Usuń
  6. Witaj :D Stylizacja bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba, mogłabym się tak ubrać w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, tylko w wersji z płaskimi butami :D dziękuję!

      Usuń
  8. Witaj serdecznie. Stylizacja jest dosyć prosta, ale bardzo przyjemna w odbiorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest w porządku, chociaż jak dla mnie doll ma za dużo makijażu na twarzy ;)
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzę się z tym, że moja doll ma dużo makijażu. Co prawda ma maski, ale wygląda mimo to dość naturalnie. Cherry to przy mojej doll tapeciara, a wygląda ślicznie. :p

      Usuń