2018/10/29

Fallen Angel

W sklepie Fallen Angel pojawiła się nowa dostawa ubrań obejmująca jedno piętro, dodatkowo dwie rzeczy w postaci skórzanych bransoletek znajdziemy stronę dalej. Ceny wahają się od 9 do 23 sd, przy czym jedną rzecz możemy nabyć za sm, a jest nią naszyjnik, który swoją drogą polecam, ponieważ z pewnością dopełni wiele stylizacji. Oprócz tego uważam, że warto zaopatrzyć się w sukienkę w kwiaty i jest to chyba ubranie, które najbardziej spodobało mi się spośród wszystkich tych nowości, a także satynowe spodnie z wysokim stanem.
Co sądzicie o tych rzeczach? Wybierzecie się na zakupy?

11 komentarzy:

  1. Jest kilka rzeczy ładnych, ale mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, zwłaszcza ta cudna sukienka w kwiaty - na maxa chciałabym mieć taką w realu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://i.pinimg.com/originals/60/a1/a3/60a1a3b1f46d2fbfca744296c83b044d.jpg
      Tutaj jej realny odpowiednik - no cudna!

      Usuń
    2. https://cdnc.lystit.com/520/650/n/photos/mytheresa/09f2d107/magda-butrym-black-Haman-Lace-Dress.jpeg
      Za to ta sukienka została zaprojektowana przez Polską projektantkę - Magdę Butrym :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z cherry, ta sukienka jest cudna!
    Dodatkowo podobają mi się spodnie w siateczkę i spódniczka. Kolekcja super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd poprawili jakość tych ciuchów to jest to jeden z moich ulubionych sklepów. Dostawa mi się podoba, kupię parę rzeczy m.i dwukolorową spódnice, top, pasek, czapkę i tą piękną sukienkę w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba kilka rzeczy, ale aktualnie mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  7. taka sobie kolekcja,podoba mi się tylko sukienka w kwiaty,naszyjnik za sm i pasek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się naszyjnik i ten pasek złożony z kilku innych. Sukienka w kwiaty też jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie to dno. Jedynie naszyjnik perłowy mi się podoba i ta sukienka w kwiaty, ale jej nie kupię, bo jak dla mnie jest na jeden raz.
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń