2018/10/31

Elegancke Halloween

Halloween kojarzy nam się z przebraniami w strasznym klimacie. Najczęściej są to upiory, duchy, czarownice czy też zombie. Jeśli jednak podczas dzisiejszego dnia chcecie wyglądać ładnie i kobieco, przychodzę z pomocą! Zaprezentuję Wam ładniejsze i delikatniejsze wersje Halloween'owych stylizacji, którymi możecie się zainspirować. Nikogo raczej w nich nie wystraszycie, ale zawsze to jakaś odmiana od codziennego ubioru, dla osób, które jednak wolą wciąż pozostać sobą jednocześnie dostosowując się do święta strachu.


opaska - Tingeling, okulary - LE, naszyjnik - Film Theory, tatuaż - Bod Mod, body - Original Future, spódnica - Fallen Angel, bransoletka - Saint Laurent Tribute, zakolanówki - Evil Panda, buty - Runway

naszyjnik - Oscar de la Renta Tribute, bluzka - Evil Panda + Underneath, spódnica - LE, marynarka - Bonjour Bizou, rajstopy - Vinyl, buty - Nelly

8 komentarzy:

  1. 1 stylizacja bardzo pomysłowa i ciekawa, 2 też ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważne! Zwłaszcza pierwsza :D Mimo to nadal pozostają eleganckie. Podoba mi się to, że nadal są w klimacie, ale nie narzucając typowego przebrania. Drugą to moja fawortyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 2 mi się podoba. Może niezbyt pasuje tutaj fryzura i makijaż, ale to nie jest tutaj najistotniejsze. 1 jest brzydka, szczerze. Nakrycie głowy zupełnie z innej bajki, tak samo rajstopy. Połączenie tej spódnicy z bodami nie było dobrym pomysłem. Jak dla mnie za dużo asymetrii. Do tego te koszmarne okulary :/
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga jest śliczna, ale na potrzebę stylizacji zmieniłabym fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę drugą. Jest tak codzienna ale dalej czuję halloween. 1 jest dla mnie jak kostium i niwkoniecznie bym powiedział, że jest elegancka

    OdpowiedzUsuń
  6. druga stylizacja jest cudowna *-*

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo pierwszej ani drugiej nie wpisałabym niestety, wedle swojego gustu, w tenat który chciałaś nam zaprezentować. Żadna dodatkowo do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń