2018/10/31

HOT or NOT - Halloween




Aravilar






Naprawdę dobre przebranie! Wyglądasz jak mityczna, antropomorficzna czarownica. Bardzo fajnie zagrałaś różnymi rodzajami piórek. Nieco drastycznej scenerii, którą stworzyłaś nie da się odmówić tego, że Twoja postać wpisuje się w nią idealnie. Całość jest dla mnie spójna i przemyślana. HOT

Bardzo fajny pomysł! Podoba mi się wykorzystanie tej maski. Dzięki niej całość wygląda naprawdę oryginalnie. Nie wiem czemu, ale dla mnie plusem jest brak skrzydeł, które bardzo często pojawiają się w halloweenowych stylizacjach. HOT





RockSensation01


Uwielbiam takie demonice! W tym przebraniu Twoja doll jest zarówno elegancka, tajemnicza jak i nieco straszna, niepokojąca. Podobają mi się detale w obrębie tułowia oraz złote elementy. Pokój w którym jesteś jest bardzo ładny, ale moim zdaniem odwraca uwagę od imponującego przebrania. HOT


Kolejne świetne przebranie. Bardzo lubię klimat "upiornej elegancji". Tutaj także stylizacja zgrywa się z wnętrzem, przez co całość wywiera jeszcze większe wrażenie. HOT





Nimrodel


 
Twoje przebranie kojarzy mi się z matką smoków - i nie, nie mam tutaj na myśli Daenerys, ale sam ten termin, który moim zdaniem idealnie opisuje Twoją postać. Bardzo podoba mi się twarz doll, oraz ogólna kolorystyka, która jest ze sobą ściśle spójna. No i ten towarzyszący Ci smok jest przeuroczy! HOT

Świetnie to wygląda. Podobają mi się kolory - w sumie nie są tak oczywiste dla Halloween. Dodatkowo sceneria dodaje nadzwyczajnego klimatu. HOT




ladyulla


Na pierwszy rzut oka wszystko ze sobą gra - skrzydła, które tak naprawdę robią całą robotę, długa, posągowa suknia i maska. To dobre połączenie, ale kiedy przyglądam się dłużej czuję niedosyt. Uważam, że można byłoby to przebranie dodatkowo urozmaicić, np. paskiem, rękawiczkami czy fascynatorem. Nawet pozostając w czarnym total looku, przydałoby się dopracować szczegóły. HOT/NOT

Stylizacja wpisuje się w halloweenowe klimaty, jednak myślę, że warto byłoby pokombinować jeszcze z dodatkami. Wówczas całość na pewno wyglądałby ciekawiej i jeszcze bardziej "halloweenowo". HOT/NOT



Najlepszą stylizację ogłosimy razem z innymi wynikami z dnia Halloween.

5 komentarzy:

  1. O jejciu, pierwsze trzy są genialne, nie umiem wybrać najlepszej :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej pierwsza za kreatywność i druga po prostu za wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga wygląda rewelacyjnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sobie te Halloweenowe stylizacje. Do mnie jakoś żadna nie orzemawia ani pod normalnymi względami ani ood tymi że to na halloween niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podoba się Nimrodel

    OdpowiedzUsuń