2018/10/29

Hot or Not



 karollin-El



Podoba mi się kolorystka tej stylizacji. Fajnie się wpisuje w jesienne klimaty. Odstrasza mnie natomiast połączenie kolorystyczne torebka+buty. Dodatkowo, mam wrażenie, że przez to, iż buty i torebka są tak blisko siebie, dół wypada dość mdło w porównaniu do góry. Ponadto pomyślałabym nad jakimś kapeluszem. HOT/NOT.


Kolory są świetnie dobrane, podbijają siebie nawzajem. Stylizacja jest w fajnym, jesiennym klimacie. Przeszkadza mi jedynie krzywo założona bransoletka - jednak nie zmienia to faktu, że całość oceniam na HOT.







kitelowa

 

Tutaj kolorystyka także na plus. Bardzo mnie razi w oczy źle dobrana fryzura do nakrycia głowy oraz mniej - ale ciągle razi - brak podszewki. Niemniej, w ogólnym podsumowaniu,  całość jest całkiem przyjemna dla oka. HOT/NOT.

Przyjemny pastelowy look. Jednak zmieniłabym w nim kilka rzeczy, a mianowicie: szalik, który odbiega trochę stylem i kolorem od reszty, fryzurę, przy której beret wygląda nieco dziwnie, a także dodałabym podszewkę do płaszcza. HOT-








kot1234d


Cóż, stylizacja najzwyklejsza w świecie, ot sukienka i szpilki. Sukienka sama w sobie jest bardzo ładna. Jest dość ozdobna, więc łatwo "przedobrzyć" stylizację dodatkami. Mimo wszystko warto byłoby zaryzykować i dodać np. jakieś ciekawe kolczyki, czy bardziej rzucające się w oczy buty. NOT.

Bardzo ładna sukienka uboga w dodatki. Przede wszystkim brakuje torebki. Ja dodatkowo urozmaiciłabym stylizację paskiem i szpilkami w jakimś ciekawym, niebanalnym kolorze oraz zdjęła okulary. NOT




 W następnym HoN ocenimy: Cold_Iceberg., Sindragosa, ForeverViktoria



5 komentarzy:

  1. Pierwszą stylizację popsuły moim zdaniem źle dobrane akcesoria
    Druga mi się podoba, ale zmieniłabym ten brzydki szal
    Trzecią popsuł brak torebki i jakiś kolczyków, a te okulary tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko 1 stylizacja mi się podoba, reszta średnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi także podoba się tylko 1 stylizacja, druga to kompeltnie nie mój styl. O trzeciej nie mam zdania - po prostu sukienka i szpilki

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 są ładne. Dla mnie trochę zbyt oczywiste, ale nic im nie ujmuje

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 jest ładna,ale rzeczywiście buty zlewają się z torebką. 2 niby ok, ale coś mi w niej nie pasuje. w 3 połączenie sukienki z tymi butami jest bardzo dobre, ale dodatki a w zasadzie ich brak nie wyróżniają niczym tej stylizacji. Jest zwyczajna.
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń