2018/10/25

SiM poleca


| Bluzka - Basics | Chocker, torebka, puszek - Nelly.com | Spódnica, buty - Callie's Picks | Płaszcz - Pals |
| Bluzka - Basics | Naszyjnik - Callie's Picks | Spodnie - Evil Panda | Torebka - Velvet Orchid | Buty - Nelly.com |

Bluzki z odkrytymi ramionami to idealne rozwiązanie na cieplejsze dni ale nie tylko - w połączeniu z ciekawą narzutką, czy płaszczem idealnie sprawdzą się także jesienią. W dzisiejszym poście prezentuję Wam bluzeczkę pochodzącą z najnowszej kolekcji Basics, za którą zapłaciłam 110 sm. Ubrania z tego sklepu idą w coraz lepszym kierunku - jakościowo i wizualnie. Zdecydowałam się na wzór w paski, jako że jest to coś innego niż zawsze, bluzka wyróżnia się na tle wszystkich innych, jednolitych kolorów. Uważam, że jest dobrze wykonana i na pewno warto się w nią zaopatrzyć, zwłaszcza że i cena jest przystępna. Z pewnością zainwestuję jeszcze w pozostałe kolory z kolekcji. Wracając do rzeczy - bluzki z odkrytymi ramionami są bardzo subtelne i romantyczne, dodają kobiecości. Na początku lat 90. wróciły do mody, a panie łączyły je z szortami i jeansami z wysokim stanem. W ostatnim czasie stały się wakacyjnym hitem, urozmaicone koronkami, rozkloszowanymi rękawami itp. Świetnie odnajdują się w stylizacjach boho, ale oczywiście równie dobrze wyglądają z jeansami, dopasowaną spódnicą, a nawet ze skórzanymi spodniami. W dzisiejszych zestawieniach postawiłam na elegancję oraz sportowy styl. W pierwszej stylizacji bluzkę połączyłam z czarną spódnicą oraz szpilkami, a w drugiej (która wygląda o wiele bardziej młodzieżowo :D) - ze spodenkami i sneakersami.

Koniecznie dajcie znać jaki macie stosunek do tego typu ubrań, czy lubicie je nosić oraz co sądzicie o stylizacjach :)

6 komentarzy:

  1. na razie mam tylko tą w paski i niebieską bluzkę :) w realu to mam bluzkę z odkrytymi ramionami tyle że zupełnie o innym kroju,taki golfik z wycięciami na ramionach,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza propozycja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Ogólnie, cała ta kolekcja Basic jest rewelacyjna, jak nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki tej najnowszej kolekcji ponownie pokochałam ten sklep. Jest tanio i rzeczy są naprawdę świetne 😊

      Usuń
  3. Nie za bardzo lubię paski. Stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. W realu takich bluzek nie noszę, na sd jak najbardziej tak. Nowa kolkcja basics bardzo mi się spodobała, a ta bluzeczka jest bardzo ładna :D Stylki są ok, bardziej podoba mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są ładne, szkoda tylko, że takie basic ;)
    Ta kolekcja to według mnie najlepsze wydanie basics, więc brawo dla adminow

    OdpowiedzUsuń