2018/10/25

Nowy Hot Buys + konkurs

W StarPlazie pojawił się przedostatni październikowy HB, którym jest sukienka inspirowana projektem Balmain. Trafiła do sklepu Velvet Orchid, a koszt jej zakupu wynosi 33 sd. Według mnie jest bardzo ładna, na lalce również wygląda korzystnie. Odgrywając w stylizacjach główną rolę, z pewnością będzie nadawała im ciekawego charakteru, dzięki czemu nie będą nudne.
Podoba Wam się?


KONKURS polega na stworzeniu stylizacji z powyższą sukienką, które możecie wykonywać w swoich Apartamentach albo w StarPlazie. Zalinkowane i podpisane prace składajcie w komentarzach pod tym postem do 5 listopada. Przewidziana nagroda główna to 50 sd. Konkurs zostanie rozstrzygnięty jeżeli napłynie do nas min. 6 prac, w innym wypadku zostaną rozdane "nagrody pocieszenia" dla wszystkich uczestników.

5 komentarzy:

  1. sukienka mi się nie podoba,nie lubię takich błyszczących ciuchów...poza tym jeszcze ta cena kosmiczna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka mi się nie podoba, nie mój styl.
    Może wezmę udział, zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, ale mnie nie stać :/ Nie doładowałam sds od sierpnia czy nawet lipca i nie mam zamiaru przez jeszcze dłuuugi okres :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka dla mnie jest strasznie brzydka, a zwykle lubię błyszczące ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie jest to coś pięknego :/ wystylizowanie jej nie będzie łatwe.
    http://i63.tinypic.com/fp5frl.png
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń