2018/10/31

Makijaż

Jak co roku, prócz stroju, ważnym elementem halloweenowej stylizacji jest makijaż. 
Można nawet rzec, że to on robi największą robotę tego dnia. Bo jeśli szkoda nam pieniędzy na fajny strój, warto użyć kosmetyków zalegających w domowej łazience. 

Moją stardoll'ową propozycją na Halloween jest - Królowa Lodu.
Uwielbiam taką chłodną, wręcz śnieżnie się prezentującą kolorystykę. W zeszłym roku było mrocznie, dziś jest lodowo, ale delikatnie. 
Co sądzicie o takim makijażu? Czy zostajecie przy grobowych odzwierciedleniach? 







6 komentarzy:

  1. Ładny, bardzo delikatny, usta są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nierówno, ale generalnie bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zwolenniczką innowacji, więc dla mnie jak najbardziej super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi on jakoś nie przypadł do gustu :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy prezentują się niezwykle ciekawie. Usta też są niesamowite. Całość ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń