2018/10/27

Oceny Apartamentów

london9808


W zasadzie w tym pokoju nie ma czego oceniać - dwa plakaty, kilka krzaczków, dym i światła jeśli są odpowiednio ułożone to fajnie wyglądają i tworzą coś ciekawego, na czym można "zawiesić" oko. Ten pokój chyba ewidentnie został stworzony do promowania lalki w konkursie MSW, przynajmniej takie miałam wrażenie, gdy tam weszłam i zobaczyłam to wszystko. Ciężko jest mi ocenić pomieszczenie. Niby jest ładnie, mogłaby być piątka, ale ustawienie kilku przedmiotów to nie jest jakaś ciężka praca. Cieszę się, że do oceny zgłosiłaś również inny pokój, mam nadzieję że wtedy będę mogła bardziej się wypowiedzieć.

Anime-girlxd


Postawiłaś na bogate wyposażenie tego pokoju i świąteczny klimat :) Lewa strona, mimo naprawdę sporej ilości różnych elementów wygląda bardzo ładnie - świetne umiejscowienie dla regału z książkami, fotel i stolik również ładnie się z tym wszystkim komponują, a do tego kominek stanowiący główną atrakcję tej części. Pośrodku jest trochę pusto, ale rozumiem, że to właśnie duże okno ma być w centru uwagi. Dalej mamy dzielniki, których wprost nie cierpię :D Wszystko dlatego, że ciężko jest spójnie połączyć te duże pokoje, tak aby jedno nie odstawało za bardzo od drugiego. Tu wygląda to całkiem dobrze - część sypialniana została nieźle zagospodarowana, jednak postawiłabym na inne łóżko i zmieniłabym te zasłonki na coś jaśniejszego.
Moja ocena: 4/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z oceną?

5 komentarzy:

  1. Pierwsza aranżacja jest bardzo ładna, druga mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ocenę :) co do firanek to ciężko było mi znaleźć coś odpowiedniego i te, które są miały być tymczasowym rozwiązaniem... osobiście dalej uważam, że stardoll kuleje w tej kwestii, ehh :/

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na pierwszy pokój. Drugi też jest ok, nie podoba mi się tylko ułożenie niektorych przedmiotów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwszy pokój, ale traktowalbym to jako scenerię niż aranżację. Drugi pokój to dla mnie za dużo. Lubię przepych we wnetrzach, aale to już mnie przytlacza. Do tego nie do konca posoba mi się podział tego pokoju

    OdpowiedzUsuń