2022/03/23

#duet

Dzisiaj chciałbym powiedzieć Wam trochę o pokazie Spring - Summer  2021 Haute Couture Chanel. Ze względu na pandemię na widowni zasiadły tylko wybrane ambasadorki marki (Penélope Cruz, Izïa Higelin, Marion Cotillard, Lily-Rose Depp, Vanessa Paradis, Joana Preiss, Alma Jodorowsky), a sam pokaz został udostępniony jako film. Za jego reżyserię odpowiada Anton Corbijn. Wydarzenie odbyło się w Paryżu w Grand Palais. Film zaczyna się nietypowo, widzimy czarno-biały obraz, modelki tłumnie pojawiają się na wybiegu. Sceneria kojarzy się z przyjęciem w ogrodzie. Przyznam, że kwiatowe dekoracje zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Pokaz zaczyna i kończy Be My Baby w wykonaniu Lindy Ronstadt. W trakcie natomiast słyszymy Chemz od Burial. UWIELBIAM! Zdecydowanie ze względu na ten kawałek i piękną aranżację nie mogę oderwać wzroku od spacerujących modelek. Jak dla mnie muzyka idealna na wybieg. Kolekcja składa się z bardzo kobiecych, subtelnych i szykownych kreacji. Wybór dodatków jest dosyć skromny - buty Mary Jane, białe rajstopy, u niektórych modelek wianki, okulary przeciwsłoneczne albo zegarki/bransoletki. Spośród ubrań można wymienić koronkowe bluzki, długie spódnice, tweedowe spodnie/dwurzędowe kamizelki/długie płaszcze inspirowane żakietami, kardigany, falbaniaste midi i maxi, cekinowe marynarki, spodnie w kant, czy w końcu sukienki z ramiączkami typu spaghetti. Pokaz zamyka modelka przyprowadzona na białym koniu, a ma na sobie suknię panny młodej i welon. 

Standardowo wybrałem dwa looki, które spróbowałem odwzorować. Oto efekty:

Nie może też zabraknąć zdjęć z pokazu, zapraszam do obejrzenia.







Na koniec chciałbym poznać Wasze zdanie na temat powyższej kolekcji i inspiracji. Mam nadzieję, że dotrwaliście z czytaniem do końca ;)

źródło zdjęć: Chanel.com

8 komentarzy:

  1. Świetne propozycje! Podoba mi się, że sam stworzyłeś tę sukienkę, mimo że dostępna była gotowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie zabawnie wyszlo, bo ten post powstal na dlugo przed pojawieniem sie tych ciuchow w swietecznym gift o metrze xd bylem lekki zazenowany jak je zobaczylem, a sam wczesniej stworzylem ich odpowiedniki od podstaw xd

      Usuń
  2. Piękny musiałby" ten pokaz na żywo :)

    Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, są świetne.
    Zakochałam się w trzeciej sukience z pokazu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Chciałbym zobaczyc ogrod w takiej wersji 🥰 mi takze spodobal sie ten look - jest prosty, ale naprawde uroczy ❤

      Usuń
  3. Dobrze odwzorowane stylizacje, wyglądają bardzo ładnie
    A co do pokazu to ma swój klimat, ale mnie chyba już tak nie zachwycił. Być może dlatego, że nie jestem już wielką fanką i w moim odczuciu marka Chanel nie jest rewolucyjna jeśli chodzi o współczesną modę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jedni wola klasyke, drudzy oczekuja czegos nowego ;)

      Usuń
  4. Świetne stylizacje. Zdecydowanie dobrze odwzorowane :D Szczególnie podoba mi się druga i podziwiam ile pracy w nią włożyłeś, wow! Pokaz jest bardzo klimatyczny i również chciałabym zobaczyć go na żywo. Podoba mi się aranżacja pokazu, delikatne wzory, kolory i zwiewność ubrań :) Czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🥰 ciesze sie, ze Ciebie rowniez pokaz zachwycil :) ta sceneria na zywo w jakims ogrodzie musialaby wygladac naprawde oblednie 🤩

      Usuń