2022/03/29

Wnętrzarskie inspiracje #4 Oranżowe niebo

Witam już w czwartej odsłonie wnętrzarskich inspiracji! Dzisiejsze wnętrze to dla mnie zupełna nowość i wyjście ze strefy komfortu. Nie wiem czy jestem do końca zadowolona z efektu. Niemniej chciałam się podzielić z Wami tym co udało mi się stworzyć bo jest to coś nietypowego dla mnie.

Już od bardzo dawna chciałam wykorzystać w jakiejś aranżacji motyw basenu. Stwierdziłam, że w końcu czas najwyższy się z tym zmierzyć. Z pomocą przyszło mi jedno z gotowych wnętrz, dostępnych kiedyś na Stardoll. (Wnętrze pochodzi ze sklepu Furry Friends, ja nabyłam je na ubiegłorocznych, letnich wyprzedażach - niestety nie jest już ono dostępne).

Poza basenem, reszta to już całkowicie moja ingerencja. W efekcie powstał salon, (a tak naprawdę jego niewielka część), który mógłby znajdować się w jakieś letniej, nowoczesnej willi.

Basen z jednej strony bezpośrednio przynależy do salonu, a z drugiej graniczy z tarasem. Czy basen w salonie to praktyczne rozwiązanie? Wątpię - ale na szczęście nie muszę się tym przejmować w grze. 😂

Jeśli chodzi o meble, to jest ich tu niewiele, gdyż nie chciałam zagracać przestrzeni. We wnętrzu postawiłam tym razem na na szarość, białe deski na podłodze oraz odrobinę pomarańczowych akcentów, które idealnie współgrają z zachodem słońca. 😀




Nie wiem jeszcze, czy wnętrze to zostanie u mnie na długo w apartamencie, bo jak wspomniałam nie jestem w 100% do niego przekonana. Mimo to mam nadzieję, że jednak czymś się zainspirujecie. Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszej propozycji i widzimy się w kolejnych wnętrzarskich inspiracjach. 😉 


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wnętrze. Mnie też kojarzy się z nowoczesną willą z basenem, jakoś tak przywodzi mi na myśl dom któregoś z dzieciaków z serialu "Szkoła dla elity" (już nie pamiętam, kto taki miał, chyba Guzman).
    Czekam na Twoje kolejne posty i pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Nie oglądałam szkoły, ale z ciekawości sobie porównam :D

      Usuń
  2. Basen na chacie hmmm... Świetna opcja do jakiegoś hotelu, wynająć taki domek/mieszkanie na trochę, ale mieszkać tak nie! Chyba moja nerwica by nie wytrzymała, że w salonie jest mokro, czuć chlor i znając mnie skorzystałabym z tego basenu tylko kilka razy xD
    Ale na Stardoll świetne wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja absolutnie też nie mogłabym mieszkać w takiej willi, więc całkowicie rozumiem :'D

      Usuń
  3. Przepiękne wnętrze! Pomijam kwestie praktyczne związane z basenem, ale zdecydowanie mogłabym w takim domku zamieszkać na wakacje czy jakiś weekend :D Woda w salonie jeszcze by uszła, gorzej w sypialni - zawsze zastanawiały mnie jacuzzi w takich miejscach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta aranżacja, super pomysł z tym basenem. Może i nie było by to najlepsze rozwiązanie na żywo, ale na stardollu jak najbardziej tak! Podoba mi się też to, że zawsze tworzysz sama tło - widok, który widać z okna :)
    Mogłabym do takiego domku pojechać na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie rozplanowanie przestrzeni

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie zbudowana przestrzeń! Jestem zakochana w tym wnętrzu :D

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń