2022/03/22

Wnętrzarskie inspiracje #3 Migdałowa poezja

Witam w trzeciej części z cyklu wnętrzarskich inspiracji! Ostatnio było trochę bardziej ekstrawagancko, więc tym razem będzie nieco spokojniej 😀

Dzisiaj na tapet wzięłam gabinet. Rzadko kiedy tworzę tego typu przestrzenie na Stardoll, a właściwie jeśli mam być szczera to chyba jest mój debiut, jeśli chodzi o urządzenie tego typu pomieszczenia.

Do stworzenia wnętrza zainspirował mnie tak naprawdę monitor, który udało mi się kiedyś kupić na bazarze w okazyjnej cenie (2 stardolary). No i w końcu doczekał się udziału w jakieś aranżacji.😂

Jako, że jest to przestrzeń do pracy/nauki całość utrzymałam w stonowanej kolorystyce. Przeważają odcienie beżu, biel i akcenty w postaci czerni. 
Biurko z komputerem ustawiłam na samym środku pokoju, tak aby osoba, która będzie tam pracować miała łatwy dostęp do pozostałych mebli, w których przechowywane byłby np. dokumenty i jednocześnie mogła podziwiać widok zza okna.
Aby wnętrze nie było zbyt mdłe, zadecydowałam się na akcent w postaci krowiego printu, który pojawia się na dywanie oraz na słynnym krześle Hardoy. Aranżację wykończyłam standardowo obrazami  oraz roślinami, nie zabrakło również miejsca dla psich kompanów 😁
I tak oto przedstawia się mój gabinet.


 
A wy często urządzacie gabinety w swoich apartamentach? 
Oczywiście dajcie również znać co sądzicie o mojej dzisiejszej propozycji i do zobaczenia w kolejnych wnętrzarskich inspiracjach!  

10 komentarzy:

  1. Doskonałe home office. Sama bym chętnie w takim popracowała :D
    Właśnie nigdy nie zdarzyło mi się zrobić tego typu wnętrza u siebie, może kiedyś się na to porwę :D Od dawna też myślę o zrobieniu u siebie łazienki, ale wciąż szukam dobrej inspiracji. Jak tylko będziesz miała czas i chęci na łazienkę to bardzo chętnie ją obejrzę i się zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że łazienka na pewno się pojawi. Nie wiem jeszcze kiedy, ale będzie na pewno :D

      Usuń
  2. Ślicznie, ja bym mogła w takim pracować :D
    Też chętnie zobaczę łazienkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, gabinet z takim oknem to jest to! Ja ogólnie mało mebluje w apartamencie, jakoś ręki i nerwów do tego nie mam :P
    Może kiedyś garderoba? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam gabinet, ale Twoja propozycja podoba mi się o wiele bardziej. Piękne kolory i mój ukochany krowi print ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany debiut :) świetne wnętrze, też bym się tam widziała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie :D W takich warunkach to aż miło pracować!

    OdpowiedzUsuń