2022/03/10

Stylizacje za Starmonety

 



Dzień dobry! 

Po krótkiej przerwie wracam ze stylizacjami za Starmonety. Ostatnio w Plazie pojawiło się kilka nowych ubrań za fioletową walutę, więc kupiłam je i wniosłam trochę starmonetowej świeżości do swojej szafy. 
Dajcie znać, co sądzicie o nowych dostawach do Wild Candy, jestem ciekawa Waszego zdania. 





Pierwsza stylizacja w odcieniach brązu. Wykorzystałam kozaki z najnowszej kolekcji. Uważam, że są naprawdę fajne i można je wykorzystać na wiele sposobów. Może w przyszłych wpisach wykorzystam je ponownie. 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Wild Candy | Spodnie – Bonjour Bizou | Torebka – It Girls | Kamizelka – Pearls | Golf – Basics | Sweterek – Basics | Kolczyki – Nelly. 





Kolejna stylizacja w nieco ciemniejszych barwach. Uwielbiam te spodnie, a dawno ich nie używałam, więc stwierdziłam, że nadszedł czas, aby ponownie je wykorzystać w stylizacji. 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Vinyl | Spodnie – It Girls | Body – Wild Candy | Torebka – Fallen Angel | Okulary – Vinyl | Pasek – It Girls | Kolczyki – Fallen Angel. 


Zapraszam Was do komentowania. Napiszcie, co u Was słychać i jak się obecnie czujecie. Dawno nie dodawałam postów i trochę za Wami zatęskniłam :) 

Miłego dnia! 

11 komentarzy:

  1. w miarę ta kolekcja,parę rzeczy kupiłam i pozbyłam się sm xD co do stylizacji to podoba mi się tylko druga propozycja....pierwsza nie jest w moim stylu,nie podoba mi się ten sweterk i kamizelka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że udało Ci się pozbyć sm, czasami to bardzo upierdliwe i szkoda, że są limity.

      Usuń
  2. Cieszę się na Twój powrót :D Obie stylizacje są bardzo ładne. Ale druga jest zdecydowanie bliższa mojej estetyce. Też uwielbiam te spodnie, mam je jeszcze w białej wersji, oryginał pochodzi chyba z PPQ jeśli się nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Niestety nie wiem, z jakiego sklepu pochodzą te spodnie w oryginalnej wersji, ale chyba poszukam, bo białe brzmią dobrze i wydaje mi się, że świetnie się sprawdzą w stylizacjach.

      Usuń
  3. Mi się bardzo podobają obie stylizacje :D Druga jest zdecydowanie bardziej w moim stylu, ale pierwsza również ma swój urok! Podoba mi się ostatnio połączenie kamizelek z golfem. Fajnie widzieć, że można coś sensownego zrobić za sm. Uważam dostawę do Wild Candy za udaną :)
    A u mnie praca magisterska na tapecie, całymi dniami siedzę i piszę (oczywiście w chwilach gdy nie pracuję i nie mam zajęć na uczelni) - więc jest napięcie. Pochwal się co u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kontrast pomiędzy stylizacjami, super się prezentują razem w jednym wpisie.
    Podobają mi się oczywiście obie - jest elegancko :) Każda nowa dostawa ciuszków za monety myślę, że jest dobra, znalazłam i dla siebie parę rzeczy.
    Ja troszkę wypoczywam, troszkę pracuję :D No i oczywiście sprawdzam nowości w naszej ulubionej grze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre stylizacje, druga bardziej przypada mi do gustu :) Kupiłam dość dużo rzeczy za sm, kolekcje uważam za udane.
    Ja właśnie przechodzę covida, więc słabo się czuje :c A poza tym studia i w między czasie działam jako wolontariuszka i pomagam uchodźcom z Ukrainy. Trochę się dziwię, że ten temat tak mało wybrzmiał na stardollu...

    OdpowiedzUsuń
  6. druga jest świetna, wygląda jak kombinezon, nie pomyślałabym, że bluzka i spodnie są oddzielne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również bardzo podoba się druga stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza jest naprawde ladna :) podoba mi sie kolorystyka

    OdpowiedzUsuń