2022/03/08

Heat wave

W dzisiejszej stylizacji zawarłem chyba najbardziej charakterystyczne letnie trendy sprzed przynajmniej dwóch lat... Mam wrażenie, że za sprawą covida moda na pewne ubrania została z nami na dłużej. Ubrania i dodatki z metką Jacquemus to must have dla każdej it-girl na lato. Wszelką biżuterię z ogniwami zawdzięczamy nie tylko old Céline, Bottega Veneta, ale też Paco Rabanne. Pamiętam jak właśnie na wzór tej drugiej marki lansowano trend na bransoletki na kostkę. O ile się nie mylę, sandałki z kwadratowym noskiem wróciły do nas w 2020 roku. Są jakieś wakacyjne trendy, do których lubicie wracać? Dajcie też znać, co sądzicie o poniższej propozycji. 

Dzisiaj jest też 8 marca :) chciałbym w dniu dzisiejszym życzyć kobietom wszystkiego dobrego :)

8 komentarzy:

  1. Elegancka ale bez przesady, udana stylizacja!
    Ja jakoś nie pilnuję trendów, noszę co lubię i co uda mi się upolować w lumpie haha dawno już nie robiłam zakupów w sklepie typu Reserved itp.
    8 marca dzień jak każdy, ale miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, czuć w niej już lato :D Muszę przyznać, że ja jestem zakochana w sandałkach z kwadratowym czubkiem i noszę je namiętnie od 2 lat. Czarne sandałki pasują dosłownie do wszystkiego, więc to zdecydowanie mój must have wakacyjny. Oprócz tego zawsze stawiam na jaśniejsze kolory (biele, beże) oraz na żywsze (zielenie czy róż) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za życzenia i ja też życzę wszystkim kobietom wszystkiego najlepszego! ♥ (Chociaż sama uważam to święto za niezbyt szczególne)
    Dla mnie stylizacja niby fajna, ale jednak czuję taki babciowy vibe, za to bardzo podobają mi się te sandałki i bransoletka na kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja ładna,ale buty mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie powroty do letnich trendów zawsze są super, bo letni vibe jest super :D
    Bardzo ładna stylizacja, elegancko i idealnie na ciepłe miesiące :)
    Kwadratowe sandałki chyba z czasem podobają mi się bardziej.

    No i spóźnione najlepszego dla wszystkich kobiet ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, taka wakacyjna ♥
    Dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka :)
    I dziękuję za życzenia

    OdpowiedzUsuń