2022/03/03

SIM POLECA: TRIBUTES

 

Hejka! Dzisiaj przychodzimy do Was z trochę nietypową formą tego działu, ponieważ nie polecamy Wam konkretnej części garderoby jak kurtki, płaszcze czy stroje kąpielowe wraz z krótką historią na temat danego rodzaju ubrań. W tym poście chcielibyśmy Wam zaprezentować nasze TOP 5 z tegorocznych Tributów, a także dodamy kilka słów od siebie na temat odczuć związanych z pojawieniem się tych sklepów na Stardollu. Grafika jest nieco uproszczona, ponieważ w sklepie Tributes Gallery zostały dodane artykuły inspirowane również innymi markami jak np. Bottega Veneta, Prada czy Gucci, ale nie umieściłam ich z racji tego, że: a) jestem troszkę leniwa b) nie ma sensu mieszać i wrzucać loga, kiedy jest tylko jeden item z danej marki. Niepotrzebne skreślić :) Okej! Dosyć mojego gadania zobaczcie co nam się najbardziej spodobało i dajcie znać jakie są Wasze ulubione artykuły z ostatniego sezonu Tribute :D Zapraszam do rozwinięcia postu!


ANULCIA345


"Ten sezon tribute nie należy do moich ulubionych. Balenciaga, Westwood, znowu Balenciaga, Margiela to marki, za którymi nie przepadam. Mugler i Balmain miały potencjał, ale wybór ubrań naprawdę nie zachwyca. Jak dla mnie za dużo sezonowych projektów, a za mało ponadczasowych klasyków. Na pocieszenie znalazłem dla siebie klasyczny trencz, torbę z monogramem Gucci i czarną torbę o prostym kształcie. Wybór pozostałych dwóch rzeczy jest podyktowany obowiązującymi trendami - logo Prady znowu jest na topie, a Casette bag od Bottega Veneta to wciąż must have każdej fashionistki."




JASSMAKA
"W mojej opinii to najlepszy sezon Tribute od czasów „ery postpandemicznej”. Wśród kolekcji znalazłam dla siebie wiele rzeczy i przyznam, że ciężko było mi wytypować top 5, najchętniej wybrałabym top 10!

W mojej topce starłam się wybrać rzeczy, które będą przydatne i łatwe do wystylizowania. Zacznę może od naszyjnika z pereł od Vievienne Westwood, jest piękny i odkąd jestem jego posiadaczką, to mam ochotę wciskać go do każdej mojej stylizacji. To taki rodzaj biżuterii, który będzie świetnie wyglądał do eleganckich looków, jak i do tych casualowych, a nawet sportowych.

Jeśli zaś chodzi o torebki, to wybrałam dwie: pomarańczową mini od Balenciaga, która urzekła mnie swoim kolorem oraz shopperkę od Margiela, która według mnie jest również bardzo uniwersalna, a dodatkowo spodobało mi się jej nietypowe ułożenie.

W mojej topce znalazło się również miejsce na czarne kozaki Balenciaga, które z pewnością wykorzystam wiele razy. Co mi się w nich bardzo podoba to kształt oraz klamra umieszczona nad kostką, która czyni je ciekawszymi.

Ostatnią pozycję zajmuje zielony płaszcz Mugler. To chyba jest „najtrudniejszy” element do ogrania spośród wymienionych przeze mnie rzeczy, ale wciąż bardzo przyjemny w stylizowaniu. Płaszcz ten ujął mnie swoim designem na tyle, że nie mogłam sobie pozwolić na to, żeby go nie wyróżnić."





ROCKA


"Ja jestem zdeklarowaną fanką marki Balmain. Zamierzam wykupić wszystkie dostępne artykuły w tym sklepie, dlatego wybór tej niesamowitej bluzki jest po prostu umowny. Uwielbiam w niej połączenie wzorów i moich ulubionych kolorów: czerń, czerwień i złoto. Z Balenciagi wybrałam spodnio-buty, ponieważ uważam, że to drogie rzeczy na Stardollu po wejściu do bazaru. Nawet jeśli komuś się nie podobają to polecam kupić dla samego zysku, aczkolwiek ja swoich nie sprzedam, bo bardzo lubię tego typu ciuszki. 

Mugler Tribute to kolejny sklep, który zamierzam wykupić w całości. Tutaj również jak w przypadku Balmain - wybór czarnego blazeru i kozaków ze złotymi elementami jest umowny, bo każdy artykuł uważam za świetnie wykonany i warty uwagi. Aczkolwiek mamy tutaj ciekawą sytuację, ponieważ rzadko kiedy w regularnych sklepach pojawiają się artykuły w stylu Strike a Pose, którego swoją drogą już dawno nie było. A ja akurat lubię ten sklep. Co do kozaków natomiast - moim zdaniem są po prostu piękne.

Z Vivienne Westwood wybrałam złoty gorset. Może nie należy do moich ulubionych rzeczy z tego sezonu Tributów, ale według mnie - jest to najładniejsza rzecz z tego sklepu. Chciałam wybrać coś z każdego Tribute, ale ostatecznie przeoczyłam Tributes Gallery :D Nie zmieniłam jednak swoich wyborów, kiedy się zorientowałam, ponieważ mój wybór padłby na torebkę Margieli jak u większości naszej redakcji, a ileż można rozpisywać się o jednej torebce? :D"




IZOLDA1996-K


"Ten sezon Tribute podoba mi się o wiele bardziej od poprzedniego (oprócz szalonych cen), przede wszystkim dlatego, że tym razem admini dodali więcej uniwersalnych rzeczy oraz dodatków. Choć nie każda kolekcja mnie zachwyciła, to z każdego sklepu mogłabym coś wybrać. Moje top 5 (chociaż spokojnie mogłoby być więcej) to dwie kurtki Balmain: pierwszą jest skórzana, którą polubiłam za uniwersalność, oraz druga zdobiona - urzekła mnie swoim wyjątkowym wyglądem na tyle, że to właśnie ją postanowiłam wystylizować. Następnie mój wybór padł na dwie rzeczy z Vivienne Westwood (chociaż chyba całościowo sklep najmniej mi się podoba) - na piękny naszyjnik oraz spódnicę posiadającą trochę szkolny vibe, którą postanowiłam wkomponować w stylizację w stylu "szkolnego teledysku" . Ostatnią rzeczą jest ta piękna torba z Tributes Gallery, która jest moim zdaniem must have ze względu na to, że pasuje chyba do każdego looku."




PATI-1997


"Wybrałam rzeczy, które według mnie są najbardziej uniwersalne i mają duży potencjał do zrobienia z nimi czegoś sensownego. Osobiście w Tributach najwięcej kupiłam torebek dlatego do zestawienia chciałam wybrać jedną, która najbardziej skradła moje serduszko, no i jest, klasyczna lecz niebanalna, poręczna i ładnie wykonana. Kombinezon daje duże pole do popisu ponieważ może być równie dobrze samymi spodniami lub topem. Odzież wierzchnia wiadomo - zawsze się przyda. Natomiast błękitna bluzka po prostu mnie urzekła."




A Wy co kupiliście? Jakie jest Wasze TOP 5?

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Wasze posty z polecajkami! :D Jak dla mnie to ten sezon Tribute to takie pół na pół - są świetne rzeczy i są słabe. Obkupilam się oczywiście w torebki (bo tego nigdy dość), chciałabym dorzucić jeszcze do kolekcji płaszcz i czarną sukienkę od Muglera (pewnie o czymś jeszczs zapomniałam...).
    Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja Anulci, pierwsza Jassmaki, od Rocki pierwsza, trzecia Izoldy i druga Pati.
    Moje top 5: niebieska torebka z Prady, czerwona torebka od Balmain, skórzany płaszczyk Balmain, blazer od Mugler i kozaki z Balenciagi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te rzeczy, niestety nie mam żadnej. Stylizacje są świetne, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Jassmaka najbardziej podoba mi się ostatni look, jest bardzo w moim guście :) chociaż trójka ma fajna kombinację kolorystyczną. U Rocki oryginalnie wygląda druga stylizacja - w życiu bym nie wiedział, jak wystylizować ten płaszcz. U Izoldy lubię zarówno ten szkolny, jak i modowy vibe (1 i 3). W środkowej stylizacji Pati fajnie wygląda kombinacja materiałów i zwierzęcych printów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobał mi się ten sezon Tribute :D Naprawdę wiele pięknych torebek znalazło się w mojej szafie, okryć wierzchnich i butów! Obkupiłam się, nie będę ukrywać :P Ciężko byłoby mi wybrać top 5. Wasze stylizacje są rewelacyjne, jestem jak zwykle zakochana w stylu Rocki ♥ Pierwsza stylizacja Jassmaki jest genialna, na pewno bym się tak ubrała - nie wiem gdzie, ale marzę żeby wyjść w takim stroju na miasto :D Wszystkie wasze propozycje naprawdę bardzo przypadły mi do gustu, świetny look book.

    OdpowiedzUsuń
  5. szału nie było,ale dokupiłam jeszcze coś tam.....co do stylizacji to podoba mi się pierwsza Anulci,pierwsza,trzecia i czwarta Jassmaka oraz pierwsza i druga Izoldy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiałabym wybrać top 5, te Tributy były na prawdę bardzo fajne i kupiłam dużo rzeczy :) Wszystkie wasze stylizacje są na prawdę piękne, ale jakbym miała wybrać to całościowo najbardziej podobają mi się propozycje od Jassmaki i Izoldy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wyszedł nam ten lookbook - tak nieskromnie mówiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jassmaka jaką Ty masz piękną doll! większość stylizacji bardzo mi się podoba ale takie moje top to: dwie pierwsze Jassmaki, druga Rocki oraz dwie ostatnie Izoldy.

    OdpowiedzUsuń