2022/03/10

Wnętrzarskie inspiracje #2 Szmaragdowy blichtr

Witam w kolejnej odsłonie wnętrzarskich inspiracji! Na wstępie chciałam wszystkim bardzo podziękować, za liczne komentarze i miłe słowa. Cieszę się że tak ciepło przyjęliście moją serię, bo bardzo napędza mnie to do dalszego działania. 😊

Na dzisiaj przygotowałam wnętrze, które jest w zupełnie odmiennym klimacie niż ostatnio. Wiem, że nie każdemu przypadnie ono do gustu, gdyż jest mocno określone. Jednak tym razem chciałam się podzielić z Wami czymś co jest bardzo bliskie mojej estetyce. Dzisiejsza aranżacja to salon, w którym wykorzystuję połączenie mebli vinatge, stylu glamour i nowoczesnych form - czyli coś co uwielbiam na co dzień. 😁

Głównym punktem pokoju jest marmurowy kominek, nad którym zawiesiłam okrągłe lustro w złotej ramie. Z kolei przed kominkiem postanowiłam urządzić kącik wypoczynkowy składający się z kompleksu siedzisk w postaci szmaragdowych, pikowanych foteli, białego szezlongu i leżanki inspirowanej LC4 (słynny projekt Le Cobusiera z 1928r). 

Dopełnienie aranżacji stanowi złoty stoliki kawowy nawiązujący swoim kształtem do wspomnianego już wcześniej lustra i mój ukochany dywan w krowi print. Pozostałe meble takie jak komoda znajdująca się za sofą, czy ażurowa gablotka idealnie pasują do reszty, tworząc spójną klamrę kolorystyczną. Aranżację wykończyłam licznymi obrazami oraz roślinnością, która dodatkowo uatrakcyjnia ogólny odbiór wnętrza.


Lubicie taki styl? Dajcie koniecznie znać co myślicie o dzisiejszej aranżacji 😀 
Do zobaczenia w kolejnych wnętrzarskich inspiracjach!

13 komentarzy:

  1. Wnętrze jest prześliczne! Bardzo lubię zaglądać na Twój profil i podglądać sobie, co nowego stworzyłaś, bo Twoje pokoje zapierają dech w piersiach.
    Ja jeszcze się nie przywitałam, więc robię to teraz – miło Cię powitać w szeregach redakcji! Mam nadzieję, że będziesz się czuła u nas bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te wnętrze! Uwielbiam dosłownie wszystkie te meble zarówno osobno, jak i razem. Podłoga jest zdecydowanie moim stardollowym ulubieńcem, tak samo jak te piękne fotele ♥ Jakbym mogła to używałabym je w każdej aranżacji, ale nie można być tak monotematycznym :D Marmurowy kominek i ściana, pięknie :) Mistrzowsko wszystko połączone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, na prawdę nie wiem co więcej powiedzieć, po prostu przepięknie. Twoje wnętrza to wielka inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię obrazy, które nie są powieszone na ścianach - dodaje to świetnego charakteru do mieszkania.
    Osobiście nie postawiłabym na ten łaciaty dywan i leżankę (to pewnie przez moje uprzedzenia do takich skór zwierzęcych itd.), ale naprawdę super odnajdują się w całości. Jest bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pięknie, ale jak dla mnie za dużo rzeczy w jednym pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow! bardzo lubię taką kolorystykę we wnętrzach - złoto, butelkowa zieleń i czerń! rośliny też robią super robotę

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna aranżacja! świetnie to wszystko zgrałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przemyslana aranzacja. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Dobrze rozplanowalas przestrzen, nie jest ma wrazenia pustki ani balaganu. Wnetrze cale przykuwa uwage, a nie tylko poszczegolne fragmenty. Kolorystyka idealnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! Uwielbiam zielone akcenty w tej aranżacji :) Bardzo lubię też czytać Twoje posty :)
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń