2022/06/15

1:3

Mamy czerwiec, u mnie przeważnie to czas zmiany garderoby na letnią. Jakie buty najchętniej nosicie latem? Ja kiedyś uwielbiałem czarne skórzane sandały z cienkimi paskami, ale mnie obcierały, więc postawiłem na klapki ortopedyczne. Jest wśród Was jakiś fan Birkenstocków? Przez dłuższy czas dużo osób patrzyło na nie z dystansem, jednak spora część modowej społeczności dobrze przyjęła trend na nie i do dzisiaj możemy je zobaczyć w stylizacjach czy to fashionistek czy ludzi na ulicy. Dzisiaj przygotowałem dla Was trzy stylizacje z klapkami ortopedycznymi, które kiedyś były dostępne w Vinyl. Każda utrzymana w swobodnym stylu z odrobiną modnych dodatków. Który look Wam się podoba najbardziej?






5 komentarzy:

  1. Moje ulubione letnie buty to sandały na słupku - takie co mam są bardzo wygodne i można w nich nawet biegać xD Bardzo dużo też chodzę w japonkach, chociaż nie są jakieś megaeleganckie. Jak trzeba bardziej elegancko wyglądać to biorę sandały. Co do Birkenstocków to nie posiadam, ale są spoko, fajnie wyglądają w boho stylizacjach :)
    Fajne stylizacje, jak widać do wielu pasują klapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie są wygodne 😅 ale wizualnie mysle ze wybór trafiony :) a wlasnie japonki są modne! Co tam elegancja ;)

      Usuń
  2. Ja mam podobne klapki podróbki i fajnie wyglądają, ale nie są wygodne na długie spacery. Wole moje sandały z Crocs (tak, mają mega fajne sandały nie tylko te kontrowersyjne chodaki!) Fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się 1. Chciałabym bluzkę w takim kształcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do (nie)wygody to się trochę zgodzę;) chociaz chyba są też klapki ortopedyczne z gumy, mogą być wygodniejsze :D nie sądziłem że Crocs ma również inne buty w ofercie, aż sprawdze :) zawsze było to jedno skojarzenie haha mamy niedlugo sezon wyprzedaży, moze xos podobnego znajdziesz :) trzymam kciuki za udane zakupy! :)

      Usuń
  3. Kocham tego typu buty i bardzo podoba mi się ten ''wygodny'' trend. W jednej parze zasuwam po szpitalu a w drugiej po ulicy :P

    OdpowiedzUsuń