2022/06/27

Wnętrzarskie inspiracje #9 Jadalnia pod skośnym dachem


Hejka! Ostatnio polubiłam się ze skosami. O ile w realu skosy we wnętrzach nie są zbyt praktyczne i bardzo często utrudniają zaaranżowanie przestrzeni, o tyle na Stardoll wyglądają po prostu ciekawie.

Dzisiaj przychodzę do Was z jadalnią, która podobnie tak jak aranżacja z zeszłego tygodnia utrzymana jest w minimalistycznej kolorystyce. Chociaż tym razem pokusiłam się o mały akcent w postaci kilku granatowych dekoracji.
W centrum pokoju umieściłam duży, grafitowy stół z krzesłami, który mogliśmy dostać przy okazji wielkanocnego Gift-O-Meter. Szczerze żałuję, że nie jest on dostępny w Plazie, bo bardzo chętnie wykorzystałabym go również w innych wnętrzach. Za wspomnianym stołem wygospodarowałam przestrzeń na kredens na zastawę stołową, a na nim umieściłam kilka moich ulubionych dekoracji. Z kolei miejsce pod skosem zajęły dwa niskie fotele, które niejako są przedłużeniem domniemanego pokoju dziennego.


I jak Wam podoba się taka jadalnia? Koniecznie napiszcie w komentarzach, co sądzicie o dzisiejszej propozycji  ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi skosami, świetnie to wygląda. Wnętrze jak zwykle bardzo mi się podoba :)
    Jedyny (i pierwszy dotychczas) minus to taki, że trochę zbyt ciężko wygląda czarny stół z tym czarnym dywanem, trochę się to zlewa.
    Więc dzisiaj jedynie 9/10 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również skosy przypadły do gustu :D A co do dywanu, to chyba kwestia preferencji, ja akurat bardzo lubię połącznie typu stół + dywan albo sofa + dywan w tym samym kolorze.

      Usuń
    2. Oj, Ty to masz reke do tworzenia wnetrza od podstaw! Bardzo podoba mi się lewa czesc pokoju i kredens między oknami. Zgadzam się z Rastamanka, co do czarnego dywanu i stołu. Podejrzewam jednak, że tylko na stardoll to aż tak się zlewa ;) na zywo pewnie by tak nie bylo

      Usuń
    3. Dziękuję! Tak, też bardzo lubię ten kredens, jeden z ładniejszych jak nie najładniejszy w grze :D

      Usuń
  2. Oj te belki to moja miłość :D Cudownie to wygląda! Zazdroszczę stołu z gift-o-meter, ja go nie dostałam :( W zasadzie nie dostałam żadnego prezentu, mimo że spełniłam wszystkie warunki. A jak napisałam do adminów to kazali mi wysłać screeny transakcji i cisza... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :D
      Ahh ci admini... brak słów. Podobno bardzo dużo osób miało ten sam problem co Ty. Więc tym bardziej dziwi mnie, że tego nie naprawili :/

      Usuń
  3. Piękne! Jak zawsze :D Tez bym chciała ten stół ale go nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, wszystkie idealnie ze sobąwspółgra :D

    OdpowiedzUsuń