2022/06/13

Wnętrzarskie inspiracje #7 Wielka demolka

Cześć! Witam Was po mojej dłuższej przerwie, spowodowanej końcem semestru, oddaniem projektów i praktykami. Na szczęście wszystko udało mi się już pozaliczać, a tym samym oznacza to, że mam teraz więcej czasu na grę i bloga.
Posty planuję dodawać regularnie w poniedziałki co 2 tygodnie lub co tydzień w zależności od mojej weny, której to ostatnio akurat mi nie brakowało. 😀

Jakiś czas temu doszłam do wniosku że znudziły mi się moje pokoje i postanowiłam zdemolować cały apartament. 😂 A jako że już od dawna chciałam też stworzyć coś nowego, to powstały aż 4 nowe wnętrza!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pierwsze z nich. Jest to salon w bardzo stonowanej, przyjemnej dla oka kolorystyce z wyjściem na słoneczny taras. Tym razem bazę stanowią szare ściany i kamień na podłodze, pochodzący z nowej dostawy do DIY i będący od teraz moim ulubionym rodzajem podłogi. W lewej części pokoju umieściłam ozdobny kominek z kącikiem do siedzenia, zaś z prawej strony stoi duża kanapa ze stolikiem kawowym. 

Aby nieco ocieplić wnętrze postawiłam na kilka akcentów w odcieniach beżu i brązu w postaci dywanu, pufy i kufrów na wakacyjne skarby. 😊




6 komentarzy:

  1. piękne wnętrze :) widok za oknem jest ładny :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy i zasługuje na zachwyt to sufit i te cienie! Nie wiem jak Ty to robisz :D
    Bardzo mi się podoba to mieszkanko, świetnie wygląda ten obraz po lewej i dobór dodatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Bardzo mi miło, że takie detale zwróciły Twoją uwagę. A cienie robię przy użyciu sofy z Basic'a.

      Usuń
  3. Wow, aż trudno uwierzyć że wmetrze zrobiłaś sama od podstaw! Podoba mi się rozplanowanie przestrzeni. Powstał bardzo przytulny i nowoczesny pokój dzienny. Chętnie bym odpoczął w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle sztos, masz świetne pomysły ♥

    OdpowiedzUsuń