2022/06/01

#instagram

W czerwcu zapraszam Was na małą podróż w czasie. Wszystko za sprawą profilu Zizi Donohoe - jej eleganckie stylizacje i wymyślne zdjęcia w Los Angeles od razu przeniosą nas do złotej ery Hollywood. Poza tym na profilu jest dużo artystycznych ujęć, przepychu i szykownych kreacji. Fani luksusowych marek od razu pokochają ubrania vintage Chanel, Hermés i Versace. Jeśli czasem nie wiecie jak zapozować do zdjęcia, to warto sprawdzić, jak robi to Zizi. Poniżej bohaterka dzisiejszego wpisu (po lewo u góry) i miks zdjęć, które idealnie wprowadzą nas w klimat Hollywood. 

Jeśli natomiast ciekawi Was kim jest Zizi Donohoe, to już wyjaśniam. Zizi pochodzi z Wielkiej Brytanii, gdzie studiowała projektowanie obuwia w Cordwainers na University of the Arts w Londynie. Po przeprowadzce do Los Angeles założyła własną markę modową, która oferuje różne ubrania z futra i satyny, do tego dresowe komplety. Wszystkie projekty oddają klimat lat 80. i starego Hollywood. Vogue chwali je za elegancję i ponadczasowość. Jak na markę luksusową przystało, ubrania są dostępne na Moda Operandi i Galeries Lafayette Champs Élysées. 

To tak słowem wstępu. Teraz przejdźmy do dzisiejszych inspiracji. Styl Zizi jest kobiecy i szykowny. Patrząc na wybrane looki muszę przyznać, że to kobieta z klasą! Wszystko do siebie idealnie pasuje i wygląda bardzo subtelnie. 



Źródło zdjęć: @zizidonohoe na Instagramie

To by było na tyle z tej serii. Mam nadzieję, że się podobało i czujecie się zainspirowani. Na koniec chciałbym poznać Wasze instagramowe inspiracje. Nie zapomnijcie też napisać, co sądzicie o powyższych lookach :)

4 komentarze:

  1. Bardzo podba mi się estetyka jej zdjęć, czuć ten klimat :)
    Twoje stylizacje świetnie oddają jej styl. Najbardziej podoba mi się pierwsza.
    Moje instagramowe inspiracje nie są jakieś wyszukane, jest to Vanesa Lorenzo, Ana De Armas i Alice Campello. Jeszcze mam guilty pleasure w postacji Deynn XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, no i teraz marzą mi się wakacje w LA :D Te pierwsze zdjęcia mają totalnie taki klimat złotej ery, bardzo kojarzą mi się z serialem Hollywood. Stylizacje są świetne. Ta z płaszczem-misiem skradła moje serce. Bardzo klimatycznie :)
    A jeśli chodzi o inspiracje modowe to bardzo lubię podglądać Nitsan Raiter, Lisę (Blackpink), Elsę Hosk, Adama Gallaghera, Sophie Suchan, Valerię Lipovetsky, Kenzę Zouiten czy Jenn Im. A z polskich Weronikę Zalazinską, Oliwię Bugałę, Kasię Osipowicz i Natalię Budzyńską :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super seria, mogłam poszerzyć swoje modowe inspiracje! :D Bardzo dobrze oddajesz styl Zizi, stylizacja z futrem cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Chanel ♥
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń