2022/06/12

LOOKBOOK: YOUNG HOLLYWOOD


Cześć! Ostatnią limitowaną kolekcją jaką dostaliśmy od adminów było Young Hollywood. Kolekcje z tego sklepu niezmiennie od jakiegoś czasu mogą kupować również osoby bez statusu superstar, na czym sama skorzystałam, ponieważ udało mi się zrobić zakupy bez doładowania. Przyznam szczerze, że nigdy nie lubiłam robić zakupów w YH. Takie całościowe kreacje zawsze wydawały mi się mało praktyczne - do użycia tylko na jeden raz. Zdecydowanie bardziej wolę dodatki i niestety po raz kolejny się zawiodłam, ponieważ dodatków było jak na lekarstwo. Tym razem kupiłam jednak wyjątkowo dużo ubrań, ponieważ bardzo podobało mi się ich wykonanie. 
A Wam co najbardziej przypadło do gustu?
Rzućcie okiem na nasze propozycje i dajcie znać co o nich myślicie :)


JASSMAKA





IZOLDA1996-K



LAVISH











ROCKA

5 komentarzy:

  1. Faktycznie wykonanie ubrań było bardzo dobre, kupiłam komplet Gigi, biżuterię Blake i Sukienkę Marylin :D
    Bardzo poodbają mi się drugia i trzecia stylizacja Jassmaki, druga Izoldy, dwie ostatnie Lavish i druga Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ta dostawa podobała dużo mniej niż poprzednia. Kupiłam jedynie sukienkę Vanessy. Niestety nie zdążyłam kupić sukni Marylin, a ją też bym z chęcią przygarnęła :D Wasze stylizacje jak zwykle przepiękne! Jassmaka mnie zdobyła, stylizacje są genialne i pięknie dopracowane, wow. Suknia ze złotym topem w wykonaniu Lavish też zrobiła na mnie wrażenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałam kupić kombinezon Gigi i sukienkę Marylin, ale niestety również nie zdążyłam :( Podejrzewam, że większość z rzeczy, które kupiłam sprzedam później z zyskiem gdy nadarzy tylko się okazja. Aczkolwiek rzeczy stylizowane przez mnie w lookbook'u sobie zostawię :)
    A co do stylek, to wyszły super! :D Fajnie, że są one tak różnorodne, mimo powtarzających się elementów.

    OdpowiedzUsuń
  4. średnia kolekcja,jak zwykle nic nie kupiłam xd co do stylizacji to podoba mi się druga Jassmaka,druga Izoldy,trzecia Lavish oraz druga Rocki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja zawiera rzeczy które potem mogą być naprawde most wanted. Mnie jakoś specjalnie nie oczarowała. Podoba mi się pierwsza stylizacja Jassmaka - uwielbiam ekshibicjonizm w takim wydaniu! ;) Druga Izoldy jest taka elegancka <3 propozycje Lavish są naprawdę imponujące, może z wyjątkiem tej z musztardowa marynarka 😅 u Rocki podoba mi się pierwszy look

    OdpowiedzUsuń