2022/06/22

#duet

Powróćmy dzisiaj do letnich trendów z ubiegłego roku! Pamiętam  jak zaskakujący był dla mnie wtedy powrót tie dye, za którym nie przepadam. Modne były też kwadratowe okulary. Na topie nadal trzymały się sandałki z kanciastym noskiem, dwurzędowe marynarki (w ogóle marynarki, zwłaszcza te retro), łańcuszkowa biżuteria czy jeansy vintage. Wśród torebek dominowały te wzorowane na Le Chiquito, Baguette, Re-edycja Prady z 2005 roku czy Casette/Pouch od Bottega Veneta. Jeśli chodzi o poniższe stylizacje to uzupełniłem je dopasowanymi topami. Który look bardziej Wam się podoba? Kiedy tworzyłem ten post, był wrzesień 2021...  Wiecie, co będzie tredny w te wakacje? Jak myślicie, która moda z nami jeszcze pozostanie?


6 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,zmieniłabym tylko okulary bo te są koszmarne,druga mi się nie podoba,nie lubię takich kanciastych ubrań jak ta marynarka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest bardzo wakacyjna więc idealna na obecny czas :D Druga to wyjście na miasto w piątek, też mi się podoba.

    Co do trendów na to lato, to nie mam pojęcia... Jak ktoś potrafi coś fajnie wykorzystać, to myślę, że nawet "niemodne" rzeczy będą ciekawie się prezentowały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się obie stylizacje :D Pierwsza jest piękna na lato, ogółem sama chętnie bym wyskoczyła w takich ciuszkach! Marynarki over-size i jeansy vintage bardzo lubię. Sądzę, że też wpisują się w obecne trendy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są moje ulubione stylizacje w Twoim wydaniu, mimo że lubię te okulary i dość często sama je wykorzystuje. A co do mody na to lato... sama nie wiem, zawsze coś może zaskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że wszystkie wspomniane przez ciebie elementy to już klasyk i na stałe będą mniej lub bardziej widoczne na pokazach, czy na ulicy.
    A co do stylizacji to obie bardzo mi się podobają, tylko w drugiej chyba pozbyłabym się tego golfu na rzecz jakiegoś stanika albo krótkiego czarnego topu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz patrze na ten look, to faktycznie coś mniej zabudowanego pod spod by sie przydał 😅 słuszna sugestia :)

      Usuń