2022/06/20

Calltrix – wyniki kolejnego etapu!

 


Kochani, prezentujemy Wam wyniki z poprzedniego etapu: 




Oznacza to, że dodatkowe punkty trafiają do drużyny Anulci345 oraz DzikiejNaomi :D

Gratulujemy! 


Oprócz wyboru najlepszej pary zadanie polegało na odgadnięciu, za kogo przebrali się gracze. Jeżeli poprawnie odgadliście, dostaniecie 1 punkt za każdą poprawnie rozszyfrowaną parę. 

Drużyny również dostaną punkty: 

5 punktów – jeżeli każdy zgadł, za kogo się przebraliście, 

4 punkty – jeżeli tylko jedna osoba nie odgadła Waszego przebrania, 

3 punkty – jeżeli odgadnąć nie udało się dwóm osobom, 

2 punkty – jeżeli trzy osoby nie zdołały rozszyfrować, kim jesteście, 

1 punkt – jeżeli cztery osoby nie podały poprawnej odpowiedzi, 

0 punktów – jeżeli pięć lub więcej osób nie odgadło, za kogo się przebraliście. 


Poniżej wyniki zgadywanek: 


Anulcia345 i DzikaNaomi: 5 punktów

Rastamankaaaa i Ksante: 5 punktów (chociaż anulcia345 napisał "Kraina Łódź", ale wiem, że odgadł i korekta zrobiła mu psikusa. Miło, że pomyślałeś o moim mieście, może i w Łodzi kiedyś nakręcą jakąś krainę, np. Kraina Meneli)

izolda1996-k i stardollowy10: 5 punktów

Hongwart, lilika56, monikakuchejda: 1 punkt (nie wiem, co się tutaj zadziało, bo dla mnie stylizacja bardzo wyraźnie wskazywała na "Aniołki Charliego"). 


Tabela z wynikami: 




Nowe zadanie już jutro o godzinie 20:00! 

Przepraszam Was, że konkurs rozciąga się w czasie. Rocka i ja mamy teraz dużo rzeczy na głowie i trochę nie wyrabiamy ze wszystkim. Mam nadzieję, że nam wybaczycie. 

Przed Wami jeszcze 2 zadania, więc punkty mogą się diametralnie zmienić. 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców :D
    Mam pytanie, czy konkurs skończy się do końca czerwca czy będzie trwał dłużej? Ja niestety stety wyjeżdżam początkiem lipca na miesiąc do dzikich krajów i obawiam się, że nie dokończę konkursu ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie można zrobić przerwę na ten czas i dokończyć konkurs kiedy wrócisz, przecież się nie spieszy.

      Usuń
  2. Gratulacje. :) Więc jednak to były Aniołki. To my przedłużamy bo raz nie pasował termin imprezy a potem chcieliśmy 2 tygodnie na przebranie filmowe. ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ten etap był naprawdę świetny, dlatego czekam na kolejne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Był to bardzo fajny etap :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze się bawiłem w tym etapie ;) swietnie mi się współpracowało z DzikaNaomi :) bardzo miło, że nasze przebrania zdobyły tyle glosow ;) dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń