2022/06/14

Stylizacje za starmonety + konkurs

Hejka! Nie wiem jak Wam ale mnie, bardzo ale to bardzo spodobała się ostatnia dostawa do Windows on the World. Dostaliśmy dostawę w całości za fioletową walutę, a ubrania są tak śliczne, że jak dla mnie równie dobrze mogłyby wylądować w Subcouture bądź jakiejś innej limitce. Są naprawdę bardzo dobrze wykonane i ultra tanie! Dzięki tej dostawie poczułam chęć, aby stworzyć kilka looków z użyciem tych ubrań. Tak więc przez kilka najbliższych wtorków będę publikować stylizacje z tej serii :)


________________________

KONKURS

Jeżeli obkupiliście się w WotW i zabrakło Wam fioletowej waluty to spieszymy z pomocą! Wykonajcie swoją stylizację za starmonety z użyciem przynajmniej jednej rzeczy z tego sklepu. 

Do wygrania - starmonety :D
Deadline: 22.06 do końca dnia.
Stylizacje należy podlinkować pod tym postem. 

7 komentarzy:

  1. Kolekcja naprawdę udana. Na początku przeszło mi nawet przez myśl że to może błąd ze strony adminów, że ubrania są za sm :D

    A Twoje stylizacje są obłędne i wyglądają bogato hihi :D. Połączenie czerni z innym wyrazistym kolorem to jest coś co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje :) mnie również zaskoczyła ta kolekcja i już kilka rzeczy mam,ale i tak jeszcze sporo dokupię,w końcu można wydać sm :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się bardzo spodobała ta dostawa, w końcu można się pozbyć monet.
    Stylizacja z pomarańczowymi spodniami jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dostawa byla rewelacyjna. Tez myslalem ze ceny za starmonety to jakiś żart :D obie stylizacje naprawde fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta kolekcja, dużo kupiłam! Fajne stylizacje, ta z prawej cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna dostawa, kupiłam sporo rzeczy :) Obie stylizacje genialne!
    https://imgur.com/0GNs0W2

    OdpowiedzUsuń