2013/12/31

Callie's Picks - spoiler

W spoilerach ukazała się wystawa nowej kolekcji w sklepie Callie's Picks. Jej tematem przewodnim będzie róż, czyli przez sporą część osób uważany za kiczowaty kolor. Można zauważyć, że w kolekcji znajduje się kilka ciekawych ubrań z takich marek jak np. PPQ, Miss Sixty czy Tribute. Dostawa pojawi się na dniach, oznacza to, że poprzednia kolekcja zostanie wycofana, dlatego jeśli nie zrobiliście jeszcze zakupów, radzę Wam się pospieszyć ;) Wpadło Wam coś w oko? 


13 komentarzy:

  1. Ech ,pojawi się sukienka za którą dałam 109 sd :/

    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam w swojej szafie różowy płaszcz, ale go sprzedałam. Jak dla mnie ta kolekcja jest nie ciekawa.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam kilka rzeczy idealnych dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za kolorem różowym, ale jest jedna sukienka która wpadła mi w oko, na pewno kupię ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. coś się chyba znajdzie ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę rzeczy z chanel :) i HB :) I rzeczy, których poszukuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa tu rzeczy mega cenne, jak sukienka różowa- pochodzi z ubieranki Gosia Pearline.. Torby sklepowe były tylko przez chwilę w 2006 roku, mega rzadkie. :3 Buty Migliuke :D. Kolekcja fajna, ale mogłaby być lepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale różowo. Droga darmówka hahss

    OdpowiedzUsuń