2013/12/23

Sprawa dot. nagłówka

Oj, no i się porobiło! Izabelach widząc Wasze niezadowolenie i komentarze (do których mieliście mimo wszystko pełne prawo) postanowiła dać nam wolną rękę i jeśli chcemy, zmienić nagłówek na ten, który zrobiła liliana. Długo starałam się znaleźć w tym wszystkim złoty środek, aby każda ze stron jak najmniej ucierpiała. Nie chcę bowiem, abyście zarzucali mi bycie niesprawiedliwą, a zarazem to, że nie zmieniłam jednak nagłówka na ten, który sobie wybraliście. Myślę więc, że gdybyśmy zmienili wygląd bloga i dodali prace liliany i jej tło, izabelach wciąż się coś należy. Dlatego wpadłam na pewien pomysł - dostanie ona swoje 500sd+prowizja, jej nagłówek znajdzie się w naszej galerii, a ask pozostanie z jej nagłówkiem (chyba, że będzie chciała komuś go sprzedać, wtedy oczywiście ma prawo prosić nas, abyśmy go usunęli). Liliana natomiast oprócz tych 50sd, które już odebrała weźmie symboliczne 200sd i miejsce na blogu. Chcę jednak poznać Waszą opinię, ale tym razem w KOMENTARZACH.
Czy jest to według Was fair? Zgadzacie się na to?
Pamiętajcie, że chcę dla Was jak najlepiej - ten blog jest przecież dla Was, a nie Wy dla niego.

Dajcie mi znać jeszcze dziś!

EDIT:
Od razu powiem, że obniżyłam ceny reklam w poście z 200sd na 100sd, a pod postem z 60 na 40. 
Więcej szczegółów tutaj:

CENNIK REKLAM

37 komentarzy:

  1. Mimo, że wolę nagłówek liliany to jednak uważam że skoro izabelach wygrała, to powinien zostać ten jej.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podobał liliany, nie wiem co powiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale można zrobić jeszcze raz ankietę z tylko dwoma nagłówkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Michalina
    Co do ankiet - widać, że czasem wychodzi z nich bałagan.
    Dlatego proszę Was o komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem problemu. Nagłówek izabelach wygrał w ankiecie, tak ludzie zadecydowali. Po co go zmieniać? To tak jakby w innym konkursie była ankieta, ktoś napisał ze wygrana praca nie powinna wygrać i wygrywa inna. Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek Izabelach powinien zostać, co to za bałagan? Wygrał demokratycznie, WIĘKSZĄ ILOŚCIĄ GŁOSÓW. To, że kilka niedojrzałych osób się poruszyło, nie powinno zmieniać werdyktu! Nie mam siły rozpisywać się na ten temat. Niestety to co dla mnie jest oczywiste dla innych takie nie jest.
    Wesołych Świat.
    Glusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z czekoladka333. Sami tak zadecydowaliście (i oczywiście zadecydowaliśmy, bo ja również głosowałam). Wygrał cudowny nagłówek, który wykonała Izabelach. Nikt Was nie zmuszał głosować na ten nagłówek, więc nie wiem o co tyle hałasu. Sami tak zadecydowaliśmy, a teraz pretensje do wszystkich, tylko nie do samych siebie. I tak, wiem że teraz będzie pełno hejtów. Jeśli uważacie, że ten nagłówek jest po prostu brzydki- zróbcie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, iż głosowałam na Lilianę, bo jej nagłówek jest świetny to uważam, że skoro ktoś głosował na Izabelach i ona zwyciężyła to też jej nagłówek powinien widnieć na blogu. Skoro tak zdecydowała większość to tak powinno być.

    OdpowiedzUsuń
  9. Liliana chyba już sprzedała swój nagłówek.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  10. @domsot
    Właśnie nie sprzedała, bo byłam prawie pewna, że zgodzicie się na ten układ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się pomysł ze zmianą nagłówka, wygrał i powinien zostać. Ale mogło się zrobić Izie przykro jak czytała te komentarze. Większość zdecydowała, że ten nagłówek powinien być wizytówką bloga. Izie się to należy i tyle, napracowała sie i ja wole aby było fair i aby nagłówek został.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem o co chodzi, ale skoro izalebach wygrała konkurs, to była to decyzja większości czytelników, czyli jej nagłówek zostaje na blogu. I nie wiem z czego zrobił się problem, bo żyjemy w państwie demokratycznym i rzeczą oczywistą jest, że to jej praca powinna widnieć jako nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem ludzi, przecież Izabelach wygrała, nagłówek jest łady i nie wiem o co wam chodzi.
    Pomyślcie zanim coś napiszecie, bo może się zrobić komuś przykro.

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie są teraz te osoby, które domagały się zmiany nagłówka? Nie wstyd Wam? Dziewczyna się napracowała, znalazła się w ankiecie i wygrała uczciwie! Obserwatorzy wybrali ten nagłówek, więc żadnych pretensji być nie powinno. Uszanujmy decyzję innych, wygrała większość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Liliana zrobiła brzydszy nagłówek . miejsce na blogu należy się izabelach w końcu to ona wygrała

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za ankietą. To jest sensowne i uczciwe - w wyborach nawet są 2 tury i wyniki nie raz się bardzo zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  17. uważam że powinien zostać ten co jest

    mi się podobał od początku :)) dlatego na niego zagłosowałam

    zawsze się znajdzie ktoś komu ZAWSZE coś nie pasuje


    Pretorianka

    OdpowiedzUsuń
  18. ten naglowek co teraz jest jest naprawde ladny i skoro wygral z iloscia glosów to powinien zostac proste

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z _Carolciaaa gdzie są te osoby które mówiły, że chcą mój nagłówek itd. to bez sensu ja prawie sprzedałam ten nagłówek ale miss-miley_van prosiła mnie żebym go nie sprzedawała i też miałam pewne problemy z osobą, która prawie go kupiła, ale zrobiłam to w części dla was bo tego chcieliście, moim zdaniem to całe zwycięstwo izabelach było ustawione przez hejterów sima, bo nie sądze aby ktokolwiek kto ma chociaż trochę rozumu głosował właśnie na ten nagłówek który ma być na jednym z najpopularniejszych blogów o stardoll. ŻENADA!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. To jak - chcecie dogrywkę między 2 dziewczynami?

    Boże zrozumcie, że ja chcę dla Was wszystkich najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem za dogrywką , będzie sprawiedliwiej .

    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem tej spiny. Aktualny nagłówek wybrała większość. Tak? Więc to on powinien zostać. Wiem, nie powinnam się wtrącać, ale takie jest prawo rzeczy. Wygrała może i niewielką ilością głosów, ale jednak zrobiła to UCZCIWIE. Włożyła w to mnóstwo pracy, czasu i wysiółku, a miejsce to jedna z nagród. Po za tym- wchodzimy tutaj, żeby 'czytać posty i oglądać obrazki', a nie po to żeby wpatrywać się w nagłówek.

    WYGRAŁA I TO JEJ NAGŁÓWEK POWINIEN ZOSTAĆ.

    +miss_miley_van twoja postawa wobec bloga, czytelników jest nienaganna, cieszę się, że jesteś tutaj i chcesz dla nas jak najlepiej.

    Kaskamaska

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz chcecie dogrywkę?
    przecież teraz będzie wiadomo że liliana wygra, bo większość osób ją popiera

    OdpowiedzUsuń
  25. Izabelach zrobiła lepszy. Oryginalny. Dziewczyny w kurtce już wszędzie są, a tu coś, czego ja na jeszcze żadnym blogu nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety czasem "góra" musi myśleć za swój lud. Uważam, że wygrany nagłówek powinien zostać, zgodnie z powyższymi komentarzami. Czasem lepiej zdecydować za innych, aby uniknąć takich sytuacji jak zaistniała. Wiem, że chcecie jak najlepiej dla nas, ale to nie jest sprawa życia i śmierci żeby czytelnikom aż tak miał przeszkadzać aktualny wygląd. Poza tym oba nagłówki są wspaniałe i czekam na dostosowanie całego szablonu do obecnego stylu :)

    botakchce

    OdpowiedzUsuń
  27. @Weroniczka xDD- Przepraszam bardzo, ale z większości komentarzy z tamtego posta wynika, że te osoby które miały "ale" do tego nagłówka który wygrał zrobiły o wiele lepsze prace od niej więc proszę Cię nie wychodź tutaj z tym banalnym tekstem " Jeśli uważacie, że ten nagłówek jest po prostu brzydki- zróbcie lepszy." ;*

    Po takim konkursie na pewno kolejny nie będzie miał już tyle prac i na takim poziomie bo widać, że hejterzy głosowali na jaja tak samo jak było z Polskim Hymnem Euro 2012.

    Do tych co piszą "Gdzie się podziali co chcieli dogrywkę, co wstyd was zjadł" - a gdzie przedtem byli obrońcy izabelach? Co, też nikt nie pisał.

    Proszę was, jeżeli chcecie, aby na najstarszym blogu i najpopularniejszym(przynajmniej pod względem obserwatorów)na którym były nagłówki NAJLEPSZYCH grafików było takie coś to proszę bardzo. Grafik od razu wyczuje, że tutaj co najmniej było jakieś zamazywanie, filtry a potem jakieś cieniowanie. To wasz blog i róbcie co chcecie... I proszę niech mi nikt nie powie, że nie rozróżniam profesjonalnie wykonanego nagłówka który zasługuje na wygraną od amatorskiego który logicznie nie powinien wygrać (kto jak kto, ale ja się akurat naoglądałam już przeróżnych nagłówków).. no cóż najwyraźniej z tego co jest tutaj i było kiedyś na SFP nie warto teraz startować w konkursach...

    Wszyscy teraz narzekają o tym, że graficy się nie udzielają, nie startują, że spadł poziom - GUZIK PRAWDA! Poziom graficzny jest jeden z najlepszych niż kiedykolwiek był.

    PRZEPRASZAM BARDZO jeżeli kogoś uraziłam, ale taka jest prawda. Szczerze to mi to zwisa i powiewa czy zostanie ten czy inny, ale jak na uzależnionych za czasów Gosi też było coś podobnego to co tydzień był inny nagłówek z ankiety i jakoś nikomu to nie przeszkadzało :)

    Skoro Izabelach zasługuje na wygraną i wszystkim tak bardzo się podoba jej nagłówek to w czym się bać jak będzie następna ankieta?

    Jestem miła jak jest miło, ale nikt nie będzie tutaj pisał jakiś bzdur o naszych dumach graficznych. I niech się sypią hejty, wiecie gdzie to mam? :* Robię to bo mam już dość tego gadania, że graficy nic nie robią, że nie wychodzi czy coś. A jak wychodzi to NIC się nie wygrywa? Wiecie ile czasu trzeba poświęcić na to, żeby coś wyszło?!
    ____________________________________________
    Ależ cóż większość zagłosowała, a mamy demokrację. Teraz większość powiedziała, że nie chcą dogrywki więc nie pozostanie tak jak jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Może i izabelach zrobiła oryginalny nagłówek, ale uważam, że jest niedopracowany.
    Nagle wszyscy chcą nagłówek Liliany. To po co głosowaliście na izabelach?!
    Tak jak wyżej stwierdziłam - nagłówek izabelach jest niedopracowany - musi być dogrywka.
    Jeśli izabelach w niej wygra - trudno, nie miejcie później pretensji, że blog nie zachęca swoim nieestetycznym nagłówkiem...

    OdpowiedzUsuń
  29. Dogrywka będzie najrozsądniejszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym zauważyć, że większość wcale nie głosowała na ten nagłówek. Większość to jest więcej niż połowa, a nie 27%. 11 głosów to mała różnica.

    OdpowiedzUsuń
  31. W zasadzie to praca izalebach wygrała w ankiecie, i również nie rozumiem tutaj problemu.
    WYGRAŁA, to i jej praca zostać powinna, a to że niektórzy są tacy , a nie inni, to...
    Jednak , jeśli jest już ( to co uzgodniliście) wszytko postanowione to (nie)stety się z tym zgadzam.

    sportthebeast

    OdpowiedzUsuń
  32. Popieram Lid - zróbmy 2 turę wyborów. Coś jakby tamto to był półfinał a teraz zrobić finał.

    Olicjoza

    OdpowiedzUsuń
  33. Izabelach jest sławna na stardoll i dlatego każdy na nią głosował... Mogę sobie dać rękę uciąć, że mam rację... -.- Według mnie nagłówek Iliany powinien wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  34. @Marycha
    "Jeśli uważacie, że ten nagłówek jest po prostu brzydki- zróbcie lepszy."- ten "banalny tekst" był po to, aby zrozumieć, że nagłówki lub jakiekolwiek prace graficzne są trudne w wykonaniu i czasochłonne. Nie chodziło mi o to, że inne prace są okropne (wręcz przeciwnie były śliczne), ale o to, by nie oceniać kogoś, że przykładowo "nie umie robić grafik, niech następnym razem nie startuje". Dziewczyna naprawdę mogła poczuć się urażona.
    Co do samego nagłówka jest ładny, ale widzę, że jest niedopracowany. Aczkolwiek doceniam starania każdego. Staram się być sprawiedliwa dla każdego, dlatego nie widzę powodu do oskarżania kogoś o oszustwo (tutaj nie chodzi o Ciebie). Nie rozumiem jednak stwierdzenia, iż to hejterzy głosowali.
    Nie miałam nigdy styczności z grafiką, bo nie wiem, kto rysuje tak jak ja... Po prostu nie mam talentu.
    Może i "najpiękniejszy nagłówek na świecie" nie zdobi bloga, ale to nie znaczy, że blog będzie gorszy. Czy wchodzimy tutaj podziwiać piękno nagłówka, czy cieszyć się stylizacjami, makijażami, ocenami, nowościami?
    Pewnie nie każdy się z tym zgadza (lub nikt się z tym nie zgadza), ale mam prawo do wyrażenia swojego zdania; tak jak każdy ma do tego prawo. Nie mam już dłużej zamiaru się sprzeczać z innymi, bo nie nagłówek zdobi bloga; liczy się niezapomniana atmosfera, świetna załoga i coś wyjątkowego, co każdy może dać od siebie. Nie, to nie jest "jakieś pouczenie z bajeczki".

    OdpowiedzUsuń
  35. Liliany lepszy.
    A z cenami to i tak przesada.

    OdpowiedzUsuń