2013/12/20

Konkurs na zimowy nagłówek - ankieta

Z początku całą załogą mieliśmy wybrać zwycięski nagłówek, ale gdy sama przejrzałam Wasze prace stwierdziłam jedno: jest bardzo dużo dobrych, najlepiej, aby obserwatorzy zadecydowali, która ma znajdować się na blogu i blogowym asku! Przypominam, że nagłówek miał roztaczać łagodną, śnieżną i miłą atmosferę, a także kojarzyć się z interesującym ukazaniem zimy. Chcielibyśmy bowiem, aby było przytulnie i nastrojowo - weźcie też pod uwagę to, że do całości dojdzie tło. Na podstawie Waszych głosów wyłonimy najlepszą pracę, której autor zgarnie 500 sd+prowizję! Możliwe są też wyróżnienia. Pamiętajcie jednak, iż każdy ma tylko 1 głos (oszukiwanie grozi dyskwalifikacją) i warto oddać go rozważnie! Na wybranie macie czas, aż do momentu, kiedy zamknę ankietę. Prawdopodobnie będzie to jutro wieczorem lub w niedzielę rano. Nie przedłużając... oto nagłówki (kolejność bez znaczenia)!

 1. Nati_Avril11  


2. izabelach 


3. DesignerJust 


4. liliana2511 


5. MissRihanna1902 


6. K.A.T.I.E.

  
7. superNicol0001


 *8. ...TENTURI...
 - Nagłówek nie jest zbytnio zimowy (głównie przez tło), ale ujęło mnie wykonanie doll - dajmy więc szansę Igorowi, a jeśli wygra zrobi dla nas (mam nadzieję!) zimową obróbkę. Jeśli Wam ten układ nie pasuje, to spokojnie, nie musicie przecież głosować akurat na jego pracę.


 GŁOSUJCIE I KOMENTUJCIE!

32 komentarze:

  1. głos na 2 i POWODZENIA :D

    nr 7 zdecydowanie na nie z wiadomych przyczyn (skojarzenia jednoznaczne)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu, nie nie nie. za duzo pieknych, mamy genialnych grafików ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam na 2 i 4, ale 4 lepsza

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi dziko, że niby miałam pracę, a w końcu jej nie wysłałam. Pierwszy raz nie wzięłam udziału w SiMowym konkursie od kiedy wgl. coś robię. Głos oddaję nad Nicolekę i grożę paluszkiem za kłaki. Ona już wie czemu. A może wypowiem się co sądzę o kązdym nagłówku? W sumie to co ja ryzykuję. XD

    1. Niby porządnie ale nie ma polotu. po prostu ładny nagłówek.

    2. Jest nie do końca spójny technicznie.

    3. Podoba mi się. Gdyby nie Nicoleka to mój głos leciałby właśnie do DesignerJust.

    4. Tło z tych drzewowych pędzli jakoś mnie odchęca.

    5. Wydaje mi się, że tło nie współgra z lalką.

    6. Lalka wydaje mi się być bardzo odrealniona i nie do końca ogarniam tą kompozycję.

    8. Nie jestem fanką tej techniki.

    Dziękuję i powodzenia wszystkim, każdy jest zwycięzcą bo z chęcią wybrałabym wszystkie te grafiki do szczęśliwej siódemki. :D

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne, ale nie głosuję,bo nie wiem na którą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są cudowne. Oddałam głos na k.a.t.i.e.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na Lilianę :) Podoba mi się też nagłówek superNicol :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddałam głos na Lilianę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oddaję głos na 4 :) lalka utrzymana w fajnych kolorach, nic się nie miesza - co do ostatniego nagłówka, lalka na nim wygląda jakby już nie żyła - takie sine palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny wybór :/ Głosuję na ...TENTURI... , bardzo ładna doll ,z jakimś zimowym tłem nagłówek wyglądał by idealnie .

    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w pracy Izabelach i na nią oddałam głos. Wszystkie prace są świetne, jedyna, która mi się nie spodobała to praca Nicoli, ale to dość subiektywne-nie przepadam za Kristen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za umieszczenie mnie w ankiecie i za wszystkie głosy.
    A co do grafik to:

    1.Wszystko fajnie i ładnie ale nie podoba mi się tło

    2.Kompletnie mi się nie podoba,
    wystarczy spojrzeć, że nie jest to grafika pierwsza klasa

    3.Bardo fajna grafika i za to szacun ;)

    4.To moja więc co więcej mówić xD

    5.Jedna z lepszych prac tutaj choć jakoś ta twarz mi tu nie pasuje ;c

    6. K.a.t.i.e. no cóż mistrza nie warto oceniać, ale grafika jest na serio ładna taka ponętna xD

    7. Wykonanie doll fenomenalne, ale.. no właśnie ale tło zupełnie mi tu nie pasuje. Sukienka taka sylwestrowa a tło po prostu w śnieżynki

    8. no tu całkiem inna technika i za to plus, ale jakoś tak szaro by tu było, chyba że Igora zmienił by tło ;)

    Osobiście nie głosuję ;)
    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zagłosowałam na DesignerJust, ponieważ do tego jednego nagłówka nie miałam żadnego "ale". Oczywiście życzę wszystkim powodzenia ;)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  15. głosuję na pracę izabelach, zdecydowanie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie Nicole. Nie ma co tu dyskutować, zrobiła moim zdaniem najlepszą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wahałam się pomiędzy 4 nagłówkami, ale od pierwszego wejrzenia zakochałam się w nagłówku wykonanym przez Izabelach.

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  18. Liliana, co tu dużo mówić, najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. 8 jest śliczna ♥
    eskaxd...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też głosuję na Nicole, ponieważ moim zdaniem jest po prostu najlepsza, jej grafika przewyższa o wiele wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bez wątpienia na K.A.t.I.E
    kinga0529

    OdpowiedzUsuń
  22. doll w wykonaniu 6 wygląda jak w realu gabisia9

    OdpowiedzUsuń