2013/12/23

Dogrywka nagłówków

 EDIT:
 Liliana2511 zdobyła przewagę w ankiecie co oznacza, że dostaje 200sd+prowizja oraz miejsce na blogu. Izabelach nadal weźmie 500sd+prowizja, miejsce w galerii bloga, a także - ask pozostanie z jej pracą.
Tak wyglądało Wasze głosowanie:



Lilia zajmie się zmianą wyglądu bloga, za co bardzo jej dziękuję!

Wnioskując po Waszych komentarzach nadal są osoby za, jak i przeciw zmianie obecnego nagłówka. Z pomocą pewnej dobrej osoby uznałam, że dogrywka między izabelach a liliana2511 jest najlepszym wyjściem. Dlatego też poniżej dodaję kolejną (miejmy nadzieję, że jak na razie ostatnią) ankietę, w której ostatecznie zdecydujecie, czy zgadzacie się na warunki postawione w poprzednim poście, czy nie. Głosujcie ostrożnie i uważnie, bo praca będzie widnieć na naszym blogu przez kolejnych kilka miesięcy. Macie po 1 głosie, a czas do 20 wieczorem.

Przypominam prace:

liliana2511



izabelach:




26 komentarzy:

  1. Nie wiem moim zdaniem praca liliana2511 jest ładniejsza... Ma coś w sobie takiego, co przyciąga wzrok. Szczerze, to nie podoba mi się nagłówek Izabelach. Jest taki dziwny, nie wiem po co tam ten pudel się znalazł. To jest tylko moje zdanie, więc nie zwracajcie na nie uwagi :3
    Pozdrawiam Kremix1

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie praca izabelach jest jakimś nieporozumieniem i zapewne wygrała dzięki jej popularności :) liliana2511 ZDECYDOWANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liliana zdecydowanie ma mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to było wiadome że ja będzie dogrywka to praca liliany wygra

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zagłosowałam na pracę Liliany :)

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Liliana. Nagłówek izabelach to jakaś pomyłka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponownie zagłosowałam na Izabelach. Nie dlatego, że jest POPULARNA, bo to dla mnie nie ma znaczenia, a dlatego, że podoba mi się jej nagłówek. Sama nie byłabym w stanie zrobić czegoś takiego, dlatego tym bardziej podziwiam pracę. Nagłówek Liliany jest również przyjemny dla oka, jednak nie urzekł mnie tak jak dziewczyny wspomnianej wcześniej.
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie powinien zostać nagłówek izabelach. Ileż można patrzeć na ciągle powtarzający sie motyw dol+nazwa bloga. Praca izabelach jest inna, niż spotykane na praktycznie wszystkich blogach. Poza tym doll na pracy liliany wygląda trochę jak zmokła kura - z całym szacunkiem do autorki, widać ze się napracowała, ale pierwsze wrażenie niestety mam takie a nie inne. A tak poza tym, skoro w pierwszej ankiecie izabelach wygrała niewielką, ale jednak, przewagą głosów, to lud się już wypowiedział kogo woli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze macie czelność robić tą dogrywkę?!Izabelach WYGRAŁA uczciwie i to jej praca ( nie zależnie od tego czy ładniejsza czy nie) powinna ZOSTAĆ na blogu

    oburzona faktem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach zapomniałam dodać że jak nagłówek Izabelach nie znajdzie się na blogu to chętnie go od niej wykupie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdążyłam, ale liliany ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu lepiej zngłówkiem Liliany!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nagłówki :3 jednakże najlepsze były designerjust i liliany

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga izabelach czy sprzedałabyś mi ten nagłówek ze zmienionym napisem? jak tak to za ile?

    patricia20love

    OdpowiedzUsuń
  16. do kremix1 to nie pudel tylko lis polarny -,-

    OdpowiedzUsuń
  17. nie zdąrzyłam zagłosować :(

    OdpowiedzUsuń