2013/12/22

FAQ

Cześć! Dziś dostałam tylko kilka pytań, no cóż :-) Lepszy ryc niż nic! No to biorę się do pracy :-)
Uważasz, że warto inwestować w MSW?
Sądzę, że MSW to kolejny sposób Adminów na wyciągniecie od nas kasy. Wygra ten kto będzie spamował lub wydawał, jakoś mnie to nie interesuje więc nie biorę udziału w tej zabawie, nie zbieram głosów i nie wydaję kasy na transmitki, podsumowując, sądzę, że nie warto. 

Co najbardziej lubisz w Stardoll? 
Przede wszystkim daje mi możliwość wyżycia się kreatywnie, zabawy z modą. Oprócz tworzenia stylizacji czy innych form twórczości dostępnych na Stardoll mamy możliwość wzięcia udział w wielu konkursach i atrakcjach organizowanych na blogach, dają nam one też możliwość zaprezentowania swoich wymysłów. Sama prowadzę mało znanego bloga (może to zmienicie?) gdzie pokazuję moje stroje i bardzo to lubię. Pisanie tutaj także sprawia mi dużą przyjemność. Nie mogłabym także zapomnieć o wielu świetnych osobach, które to poznałam :-)
Często kiedy wygrywa się SD w konkursie jest napisane np. 10sd + prowizja. To jak trzeba wystawić?Cena Starbazaar ma wynosić 10sd czy 11sd? 
11 sd :-)
To dzisiaj już tyle z mojej strony :-( Czekam na więcej pytań!

W związku z tym, że przed świętami się już do Was nie odezwę pragnę życzyć Wam oraz Waszym rodzinom szczęśliwych, rodzinnych i spokojnych  Świąt, zachwycających prezentów pod choinką, pysznych dań na wigilijnym stole i wszystkiego dobrego. 


4 komentarze:

  1. Tobie również wesołych świąt i udanego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jeśli się wygrywa konkurs na najlepszą scenerię, album, NGC lub CG to oprócz pucharu dostaje się jakieś sd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest szansa,abyś podała jakie części twarzy (oczy, usta) najlepiej "mieć"? Tzn. jakie dobrze wyglądają a jakie się dobrze maluje. Z góry dzięki :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń