2013/12/22

Konkurs na zimowy nagłówek - wyniki

Waszych głosów było bardzo wiele, ale tylko dwa nagłówki szły łeb w łeb (co było dla mnie sporym zaskoczeniem): izabelach oraz liliany2511. W końcu jeden wyszedł na prowadzenie i już wiem, która praca znajdzie się na naszym blogu i asku... Mowię tu o izabelach! Wyniki prezentują się bowiem w ten sposób:



A zwycięska praca wygląda tak:


Gratuluję Tobie w imieniu całej załogi! Po 500sd+prowizja zgłoś się w mojej KG już po wystawieniu rzeczy, masz na to 48h. Proszę o jak najszybszy kontakt na gg, mój numer to 46244666.

Chciałabym też w jakiś sposób wynagrodzić liliane2511 - dlatego też wygrywa ona 50sd+prowizja! Nie jest to może duża suma, ale liczy się przecież gest. 

Dziękuję oczywiście wszystkim uczestnikom za udział! Jesteście niesamowici!

Na blogu pojawi się też niedługo lista świątecznych piosenek, ponieważ dowiedziałam się, że pomysł z 6 grudnia bardzo przypadł Wam do gustu.


41 komentarzy:

  1. Hmm... Uważam, że o wiele lepiej "technicznie" prezentuje się nagłówek liliany2511 niż izabelach. Gratuluje wszystkim, bo naprawdę wykonali dobrą robotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosowałam właśnie na ten nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam na lilianę, taki smuteczek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana. Tak skwituję. Gratulacje uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również, tak jak Aga, nie jestem przekonana. Według mnie był to jeden z nasłabszych wybranych nagłówków. W porównaniu z pracą Nicole, Migo czy właśnie Liliany to amatorski nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie - ostatnie miejsce.. hihi epickie :) Przegrałam batona, bo założyłam się z bratem, że będę przed ostatnia. Dziękuje -.-

    Co do grafiki wygranej (proszę mi wybaczyć szczerość) nie miałam pojęcia jakim cudem znalazła się w ankiecie i u mnie miała ostatnie miejsce, toteż jestem kompletnie zaskoczona wynikiem jak mogła wygrać choćby z pracą Nicole, Liliany, DesignerJust czy MissRihana1902. No nie ogarniam. Kompozycja jest owszem fajna, ale poziom rysunkowy masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle mi się nie podoba. Głosowalam na pracę Liliany

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Powiem szczerze, że nagłówek mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że nagłówek Izabelach jest nieprofesjonalnie wykonany :c
    Ale cóż, głos ludu tak zadecydował!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sorry, ale porażka. Ja nie rozumiem, nikomu się nie podoba, kto głosował za? XD Powiedzcie mi ludzie, o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się ten nagłówek. Jest niedopracowany... :(
    Szkoda, że Liliana nie wygrała...

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobra, nie żebym robiła lepsze nagłówki, ale obecny kompletnie mi się nie podoba ;/ Sorry, że to piszę, ale wygląda jak amatorski...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale numer ;3 kompozycja owszem ładna, ale technicznie amatorszczyzna, mimo to gratuluję i dziękuję wszystkim za głosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie. Pytanie zasadnicze. Kto zagłosował na to w takim układzie? o.o

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosowałam na Olę.

    zizi009

    OdpowiedzUsuń
  16. Do Migo: Może niektórzy, którzy zazdroszczą SiM'owi sławy, zagłosowali tak specjalnie, żeby nowy wygląd był... no... nie na ich poziomie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, no ale żeby taka praca wygrała z Migo, albo Nicole?! Moim zdaniem to był jakiś układ czy coś.. brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zażenowana. Robię nagłówki amatorskie, które nie równają się z nagłówkami Migo czy Nicole, ale przy tym wyglądają o wiele bardziej profesjonalnie.

    Masakra...chyba to przez pomniejszenie, bo nikt nie widział jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam się na grafikaf.
    Ale widac dużą różnicę pozimu między wygraną pracą a np. Nicol lub Oli

    OdpowiedzUsuń
  20. Liliana śmiej się ;p mogę się pośmiać z Tobą.
    Lorraine: Teraz to współczuję załodze, bo uczciwie podeszli do tematu i wstawili tą grafikę która wygrała, nie tak jak wiadomo kiedy Imagination... chociaż ona akurat zrobiła odwrotnie.

    Ale tak szczerze mówiąc wietrzę szybko zmianę nagłówka na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie chcę się wypowiadać, ale daję załodze wolną rękę. I nie będę miała nic przeciwko jeśli jednak zdecydują się umieścić nagłówek Liliany.

    I przy okazji przepraszam wszystkich, że mój nagłówek wygrał. Jest amatorski i się do tego przyznaję. Dopiero co zaczęłam rysować. Możecie się śmiać i możecie płakać, ale nie wińcie mnie o to. Następnym razem po prostu nie będę próbowała i się nie zgłoszę.

    izabelach

    OdpowiedzUsuń
  22. @K.A.T.I.E.
    Dokładnie, jesienny naglowek sie podobal, ale nie spodobalo sie nikomu to, ze zaloga sama wybierala, a nie obserwatorzy. Dlatego teraz sama wytypowalam najlepszych 8 prac: jedne lepsze, drugie gorsze. Sama bym nie zdecydowala, ktory jest na wyzszym poziomie. Widze, ze nie jestescie zadowoleni z wynikow, ale ja na nie nic nie poradze. Autorka pracy sie starala.

    + Co do zmiany naglowka - staram sie do tego nie dopuscic i byc fair wobec izabelach, ale mi nie ulatwiacie ;__;
    Tlo jest jeszcze, jakie bylo, bo blogger mi nie dziala - zajme sie tym jutro. Mam nadzieje, ze chociaz piosenki sie podobaja? Mozna wybierac! :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Mis_miley_van, może zrobić playlistę nagłówków xd a piosenki faktycznie super i zapewne wiele osób podziela moje zdanie :) Jesteś w ciężkiej sytuacji ale może faktycznie lepiej niech czytelnicy maja to co sobie wybrali, przynajmniej mamy pewność, że na tym blogu konkursy są fair.

    A tak wgl wesołych świąt wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  24. Baza może była świetna, ale technicznie jest niestety dużo niedociągnięć. Jako, że jestem zobowiązana robić co tydzień szkice anatomiczne - tu anatomia mnie po prostu strasznie razi w oczy.
    Nie chcę nic sugerować, ale trochę mi to śmierdzi.
    Jedynym uczciwym rozwiązaniem tego problemu jest dla mnie zmienienie po pewnym czasie nagłówka na ten z II miejsca. Wilk syty i owca cała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak weszłam na bloga musiałam kilka razy sprawdzić adres, czy na pewno jestem na SiM-ie :)
    Pomysł świetny, ale wykonanie - już nie. Nie podoba mi się ani trochę, przykro mi :c

    OdpowiedzUsuń
  26. no i wygrała ta osoba co mówiłam :))

    z siebie ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. brawo brawo, teraz czekamy na całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam wcześniej napisać komentarz, ale jak weszłam na bloga to myślałam że się zesram ze śmiechu :p i do tego ta porażka moja i Migo ...

    Do Izabelach: nie obwiniaj się za to wszystko, to dopiero Twoje początki i nie rezygnuj z grafiki przez ten konkurs.

    Pozdrawiam, Nicole

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje, jednak głosowałam na 4

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Nicole Twoja porażka to jeszcze nic, miałaś i tak 2 razy więcej głosów co ja haha. Moja grafika nie była super, ale że była najgorsza to się nie spodziewałam :) Hyhy. A i tak uważam konkurs za udany.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma co winić załogę, dodała nagłówek bo wydawał się im jednym z kilku lepszych, a to, że wygrał nie ich wina. Byli uczciwi i dali nagrodę wygranej osobie. A co do nagłówków byłam przekonana,że Migo zajmie wysokie miejsce w ankiecie, był to moim zdaniem najlepszy nagłówek. Nagłówek Nicol też jest przepiękny, widać, że się nad nim napracowała, lecz nie podoba mi się cieniowanie nosa i ogółem poza która została wybrana.
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie?
    Ten nagłówek jest ogromną amatorszczyzną, cóż, prawda boli. Spójrzcie na twarz, na cieniowanie, na sukienkę i psa. Wiem, że to początki w grafice, zarówno i sukces, żeby wygrać na tym blogu, no ale.. dla mnie nie jest to grafika na skalę tego bloga.
    Ale i tak gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję, bo się w ogóle nie znam na grafice ale dziwi mnie fakt dlaczego taki uroczy nagłowek jak DesignerJust ma tak mało głosów? Nie czaję, no ale mniejsza. Od tego lepszy był nagłówek liliany, ale liczy się głos większości. Mimo wszystko brawa za wygraną ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem powinno odbyć się drugie głosowanie. Jestem zawiedziona ,że taki nagłówek zdobi bloga. Nie mam nic do Izabelach, ale no nie rozumiem wyników. Jakim prawem Migo jest ostatnia? Może po prostu następnym razem lepiej zamówić, a nie robić konkurs, bo potem takie rzeczy się dzieją.

    OdpowiedzUsuń
  36. Głosowałam na Izabelach. Podoba mi się jej nagłówek, mimo że większość z Was twierdzi, że to 'amatorszczyzna'. Wszystkie nagłówki są ciekawe na swój sposób, a tutaj proszono o ciekawe ukazanie zimy. Gratuluję.
    Sama nie umiem tak rysować, dlatego podziwiam pod każdym względem, nie tylko Izabelach, ale wszystkich, którzy wzięli udział.
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  37. "przepraszam wszystkich, że mój nagłówek wygrał." - Komentarz roku :D

    OdpowiedzUsuń