2013/12/19

Zniknięcie babeczki z suite shopu

Każdy z nas na pewno posiada słynną babeczkę, która była dostępna w suite shopie za 9sm i mogły ją nawet nss wysyłać ;) Dziś niestety została usunięta z stardoll, co moim zdaniem jest na wielki minus. Jedyny plus- nie zdobędziemy już więcej babeczek, które tylko zapychały schowek. Minusem jest to, że nie możemy dzięki tej zmianie wysyłać ciuchów z innych kont, gdyż jeszcze wczoraj mogliśmy wysłać 5 babeczek z tzw. ,, lewych kont'', odświeżyć stronę i kupić ciuchy z wishlisty. Był to niestety tylko błąd i już ta opcja została usunięta. Ja jestem bardzo zła z powodu tej zmiany, że administracja dowiedziała się o wszystkich przekrętach, bo utraciłam szansę zdobycia całej wishlisty za darmo, dobrze, że zdążyłam wysłać sobie tylko parę ciuszków ;) Co sądzicie o zmianie? Wysyłaliście sobie ciuchy z ,, lewych kont''?
 

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszę Cię, bo przekręty można robić dalej. Wyślij 5 czekoladek, odśwież i gotowe. Raz działa, a raz nie. Popróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja o tym nic nie wiedziałam :(

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak działa to z wish listą? Otrzymujemy wtedy za darmo ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
  5. MOŻNA TEŻ WYSŁAĆ PIĘĆ RAZY CO INNEGO. WYSŁAŁAM CZEKOLADKI I MI ZADZIAŁAŁO.

    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  6. O co chodzi z tym wysyłaniem ciuchów z wish listy? Wyjaśni ktoś dokłądniej?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale, których czekoladek??

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę u Rose bogatość - ponad 1500sd :33

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nic o tym nie wiedziałam ;o
    Jak to działało? ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Slowia12313:
    1500sd to dużo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam dalej mogę wysyłać ciuchy z Wishlisty xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobadzcie 6 lvl na nowym koncie, i kupcie 5 innych prezentow i tak samo mozna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Może ktoś wytłumaczyć na czym to polega?

    OdpowiedzUsuń
  14. Polega to na tym, iż mamy możliwość zdobycia ciuchów z wishlisty za free. Wystarczy stworzyć nowe konto i zarobić na nim sd, a następnie kupić 5 czekoladek za 2sd i odświeżyć stronę, a następnie kupić wymarzony ciuch ;))

    Właśnie próbuję z czekoladkami i nie chce mi zadziałać, ale może raz działa- raz nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy tylko mi wyskakuje błąd, gdy cokolwiek chcę wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ann Lea- Nie tylko Tobie :/ Niestety opcja już nie działa, a szkoda. Miejmy nadzieję, że ten błąd wróci.

    OdpowiedzUsuń
  17. dopiero teraz się dowiedziałam o tym przekręcie.. ops, skorzystałabym ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Można też tak robić z tymi czekoladkami. Zła strona to taka, że tracimy 10 sd z lewego konta przez co wyślemy mniej i tańsze rzeczy, a dobra to taka, że można zutylizować czekoladki i dostać 5 sd :)
    Oczywiście dobra strona tylko dla ss.

    OdpowiedzUsuń
  19. juz przesłałam sobie z 15 ubran :D

    OdpowiedzUsuń
  20. DZIAŁA!!! Teraz każdy może wysłać prezent za stardollary,więc można wysłać jakiekolwiek pięć rzeczy za sd z MiniShop Suite.Jedyną wadą jest to,że ubywa 10 stardollarów z lewego konta :/ Myślałam,że tylko ja wysyłam ciuchy z lewych kont :D

    OdpowiedzUsuń