2011/07/13

Darmowa sukienka

Aby ją zdobyć wystarczy wejść TUTAJ

42 komentarze:

  1. zropbiłam , choc nie jest za piekna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna. Jasne, że zrobię: )


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam ;) Łatwo zrobić :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo ładna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna :)
    zrobiłam ją !

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dla ksiezniczki czy krolewny ?? Ochydna.

    Aleksandra17.06

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna

    starcialove

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobię, można z nią zrobić sukienkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być. Warto zrobić :)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam,najpierw trzeba sie zalogowac

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet ładna , więc zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. do czego by tu ją dopasować hmm...

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla wróżki na bal przebierańców

    OdpowiedzUsuń