2011/07/28

Spoilery

 

52 komentarze:

  1. Fajne. Może ten chłopk którego można kupic będzie się zmieniał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha.. fajne te pierwsze .

    Patrycja-love

    OdpowiedzUsuń
  3. eee..ten "chłopak-tygrys" mnie przeraża .!

    Co do ubrań, hmmm...okropne .

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zbyt ładne ubrania
    a ten tygrys - dziwny

    maragwiazda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nowe projekty będą chyba z tego Ramadan'u.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tygrys to chyba Pułkownik Gattopard z opowieści Sea of Stars.

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka. Ale ten tygrys jest dziwaczny..

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy by można powiedzieć xddd

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy by można powiedzieć xddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna panterka , ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki jest najnowszy nr spoilerów ?

    OdpowiedzUsuń
  12. ten tygrys to jest z tego komiksu. a tan czerwony komplecik [?].. taki sobie. o.O'

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  13. tak ten tygrys to nie tygrys tylko gepard z komiksu i tylko on jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzydkie :D szczególnie te czerwone ubrania xD
    aa1kamila

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mi się wydaje, że te czerwone ciuchy to będą nowe wzory do szycia.
    A ten chłopo-gepard to jakiś dziwny .;]

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się też wydaje że to będzie Pułkownik Gattopard ;)
    Jakoś nie bardzo mi ubrania trafił do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. TO NIE JEST TYGRYS, Jezu Chryste.

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie kolejna lalka za 20sd do kupienia ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten gepard wygląda ciekawie :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten gepard jest fajny xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Pułkownik Gattopardo? Tak on się nazywał? :) ciekawe na co to komu

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zamiar kupić geparda, bo może sie przydać. Szkoda że reszta lalek nie ma normalnej bielizny tylko takie brzydkie ubrania :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten gepard to pewnie będzie kolejna lalka z sea of stars za 20 sd .
    A te ciuchy to mi sie wydaje że beda w kalendarzu Ramndam (czy jakoś tak xd) . :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka najlepsza mimo że szału nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  26. dziwny ten gepart XD
    sukeinka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie i sukeinka to bd chyba porjekty.

    OdpowiedzUsuń
  28. tzn szablony projektów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic mi się nie podoba.
    tusiaw4

    OdpowiedzUsuń
  30. nie podobają mi się
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  31. Okropne te ciuchy,a ten tygrys to taki sobie

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny kostium tylko kolor fatalny i za ostry.

    OdpowiedzUsuń
  33. ten tygrys okropny;/ Sukienka lepsza byłaby bez tego 'trenu'

    DaRisiaJB

    OdpowiedzUsuń
  34. No ... z takim chłopakiem nikt by ci nie podskoczył ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy spoiler wygląda dość ciekawie. Reszta mi się nie podoba, pewnie to będą nowe projekty
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń