2011/07/31

Makijaż miesiąca - wyniki

Wiem, że wyniki miały być zawsze pierwszego dnia miesiąca, ale jutro wyjeżdżam (tak, wiem: znowu!) i nie miałabym możliwości dodania wyników, więc myślę, że lepiej je podać wam dzisiaj niż dopiero po moim powrocie ;) Nie przynudzając, przechodzę do rzeczy.

Autorką makijażu, który otrzymuje tytuł MAKIJAŻU MIESIĄCA SIERPIEŃ jest Collection!

Gratuluję! :) Wygrywasz 50 sd oraz twój makijaż będzie miał szansę zostać Makijażem Roku. Oprócz tego na miesiąc będziemy mogli go podziwiać w pasku bocznym bloga.Zgłoś się po nagrodę u mnie w KG.


Dla zainteresowanych poniżej wyniki ankiety :)

54 komentarze:

  1. Głosowałam na nią!
    http://na-wlasne-oczy.blogspot.com/

    Veronikaaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wprawdzie głosowałam na inną osobę, ale twój makijaż także jest śliczny! Widać, że włożyłaś w niego wiele pracy;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na nią głosowałam! Gratki!

    maragwiazda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Głsowałam na nia Gratulacje

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, ja głosowałam na inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oki : ) Nie ma sprawy ! No i Gratuluję : * . ! Piękny makijaż !: ) Wydaje mi si, ze to na Ciebie wanie glosowalam, cho nie jestem pewna ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak teraz jestem pewna, ze to na Ciebie. Przypomniam se po Nicku !: )

    p. sorki za drugi komentarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ukrywam , ze głosowałam na inny makijaż, ponieważ ten wydawał mi się zbyt wiosenny. Ale gratulacje:)

    Bogii

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze ? Głosowałam na nią co 24 h . ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje wszystkim za oddane głosy :)

    lawia196 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, bardzo podoba mi się makijaż ;D
    BellaQul ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, ja też na nią głosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja głosowałam na makijaż AaNnIiTtAaaa, ale twój był na drugim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie sie tam za bardzo nie podoba .. no ale Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż! zagłosuję na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, piękny makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję , to była moja faworytka na drugim miejscu , bo wprawdzie głosowałam na Lawię , ale Collection też mi się bardzo podobała , więc się cieszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje bardzo za głosy oddane na mnie ! ; ] Bardzo się ciesze że tylu osobom spodobał się mój make-up i moje starania zostały docenione przez was . : )
    dziękuje <3 .

    OdpowiedzUsuń
  21. Super głosowałam na cb :)
    Gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję. Bardzo ładny makijaż. :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki !
    ja też na nią głosowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i dziękuję, za zaszczytne 5 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie na nia głosowałam, ale w tym wianku jestem zabujana. XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratki :-) Cudowny makijaż, zasłużyłaś.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  27. Głosowałam na Lawie ale ten też ładny .

    OdpowiedzUsuń